aprilprinsesse2011 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Etter ordinær ul i dag, ble termin flyttet fra 2.mai til 29 april. Fikk oxo vite at d var 70-80'5 sjanse for at d var en jente:O) Alt sto bra til med den lille, og det var rene gymtimen der inne:O) SÅ nå er d bare å glede seg til den store dagen der vi får hilse på lille nurket vårt:O)
Vimemor Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Hei, gratulerer så masse. ) Lurer litt på hvor mange uker og dager de sa du var på vei. selv har jeg termin 26. april og legene tuller noe veldig med uker og dager hihi.
aprilprinsesse2011 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 opprinnelig var eg etter egen regning 17+6 idag, og da med foreløpig termin 2 mai. men etter å ha vært på ul, og blitt flyttet tre dager, så var eg plutselig 18+0 i følge legen??? men selv sier eg nå 18+2 skjønner ikke helt åssen de regner seg frem til forskjellige uker og dager... er jo ingen steder de sier d samme omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå