Gå til innhold

ord.ul 17des. leeenge til!!!!!

Anbefalte innlegg

har hatt tre ul allerede uke7,10og12+5 og alt var bra, meeeeen er så spent og også urolig, hadde en MA i sommer og skrekken sitter jo i, er nå uke 15+2... er så spennende det her at det nesten ikke er til å holde ut:)

andre som syns det er vansklig å slå seg til ro med at "det går bra"? og nyte å glede svangerskapet ute å være pessismist?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142608567-ordul-17des-leeenge-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi og har hatt 3 ul denne gangen allerede.. 6 + 0, 7 + 5 og 13 + 1. Skal på ordinær ul 3 desember og da er jeg 18 + 2.

Selv om vi har sett at alt ser bra ut, og hørt hjertet mange ganger så klarer jeg alikevel ikke å slappe av og nyte svangerskapet..

Har mistet 2 ganger, og alle gangene i år. første i uke 21/22 og andre i en SA i uke 6.

MEn jeg har større tro denne gangen på at alt skal gå bra.. og man må jo ha troa. :)

Vi gleder oss kjempe masse til UL.. vi fikk timen for 6 uker siden, så det har vært en laaaaang vente tid.. :)

Det blir jo en liten førjulsgave for dere da så lenge ul er så nære jul.. :)

Vi har ikke hatt ul tidligere og har den ordinære 16.des. så jeg skjønner veeeeldig godt at du syns det er lenge til!! Har gått og veeeenta helt siden første kontrollen i uke 8...

Skal til jordmor på mandag så da får vi forhåpentligvis høre hjertet slå

Jeg er også 15+2 i dag. Jeg fikk først ord.UL 23.12 ;) Hehe..men da sitter vi i bilen på vei til østlandet...Så da fikk jeg 20.12 i stedet. Ja det er lenge til :( Jeg har også opplevd 2 MA før, og er urolig. Har hatt ul i uke 9 pga.blødninger og en nå i uke 13+5 pga store magesmerter og en doppler på legevakta, som ikke fanga opp hjertelyden :( Hærlig å se lille nurket, som var helt gira og fikk hikke og dansa rundt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...