andy69 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Trengte ikke å ringe engang, gyn ringte selv tidlig på dagen og sa at hcg var 250 (tror jeg, husker ikke alt fra samtalen pga sjokket). Hun sa at det er sannsynlig tvillinger. Åh, tårene triller av glede hele tiden. Stor klem til dere
LiteNurk Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Også 2 stk da... Gratulerer så masse!
tingeling71 Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer Andy69 Så fint hver gang det går bra for noen.
Gjest Pippi9 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer med tvillingspirer :-)
Stjernemagnolia Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Oj, oj, oj så gode nyheter fra deg i dag! Nå ble jeg så glad på deres vegne. GRATULERER FANTASTISK MYE SOM NYGRAVERT (og kanskje med to små også)! Kos deg fremover og igjen GRATULERER! Klemmer til der alle og kommer til å se på stjernene nå i kveld og ser om det har kommet til to små nye som lyser klart.
MissTaurus Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Så flott! En skikkelig førjulspresang:)
m240 Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Hei andy69.gratulerer med de 2 i maven, jammen er du en heldig jente nå.Fikk du svar på blodprøven samme dag? har du noen symtomer på å være gravid. Håper jeg er like heldig som deg .jeg skal ta test til uken. Jeg må på do å tisse 2-3 ganger om natten kjempe slitsomt ,å så stikker det litt i maven. Klem :-)
Håpefull38 Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer så masse! Hvilken dag testet du på? 250 er vel ikke så høyt hcg-nivå at de kan si at det mest sannsynlig er tvillinger hvis du testet til vanlig tetsdato? Det er helt normalt rundt rd 13. Men sannsynligheten er vel kanskje større siden du har tatt ED?
storkemor? Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer så mye! Det må være verdens beste julegave:)
Mumrikken :) Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer så mye!! Lykke, lykke til fremover ) Klem
andy69 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2010 Hei hei Tusen takk for all gratulasjonene. Håper alle dere kan oppleve å få denne beskjeden snart . Men skal jeg si dette er begynnelsen på mye bekymringer også. Dessverre mange av dere har erfart altfor korte lykkerus. Hver gang det stikker litt i magen, blir jeg redd for ikke å snakk om at hver gang jeg har vært på do håper at det er ikke rødt på papiret. Jeg har lest for mye utrolig triste historier. Men jeg er strålende fornøyd, bare veldig overasket over at så tidlig skal jeg begynne å bli bekymret (dette værer jo livet ut, for man slutter jo aldri å bekymre seg for barna sine ). Håpefull38: Befruktningen var 11. og innsetningen 16. nov (2 veldig gode egg). Testet 25. nov, 9 dager!! etter innsetting (og testet positivt dagen før med hjemmetest) Hcg tabellen sier at 4 uker etter siste mensen er hCG på 5-100 og 5 uker etter er på 200-3000. Hvis jeg ikke teller helt feil så 25. nov er siste dagen i 4. graviditets uka ell . i 5. uka? (Takknemlig for å få hjelp til å regne rikttig) http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/hCG.html m240: jeg har ikke særlig mye symptomer synes jeg. Det stikket i magen de første 3-4 dagene, men så ga den seg og kommet igjen i går (da ble jeg redd for dagen før hadde jeg vondt i bekkenet, typisk mensen smerter). Ellers er jeg slapp og trøtt, men det kan tenkes fordi jeg har kuttet ut all koffein ca en mnd siden. Dessuten går vi på så mye hormoner at det er ikke rart med mye og rare symptomer synes jeg. Jeg tisser også ofte, våkner tidlig, men sover hele natta. En ting som jeg synes er merkelig er at jeg våkner svett (jeg er egentlig en frysepinne). Dessuten er jeg stadig sulten og spiser ofte og mer enn før. Jeg lurer på når brystene skal murre og slik? Mine er helt slappe siden Diphereline sprøyte (den som stoppe opp alt der inne). Jeg ja, vi får smøre oss med tålmodighet. Lykke til til ruging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå