Tuddilidu Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Tok en test i dag tidlig og det var et kryss. Et svakt et riktignok, men det var et kryss... Tok en til når jeg kom hjem fra jobb og den var negativ. Sukk! Kan de vise feil positiv tro? Begge var cb.
annesmil Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Når skal du ha mens, eller skulle hatt den? Noen må vente ett par dager over mens før testene slår ut. Om det står på testen at man kan teste opp til 4 dager før. I tillegg er morgen urin den mest "troverdige" Krysser fingerene for deg ; )
Gjest Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Mest sannsynleg har det nok med tidspunktet på dagen. Er jo morgenurin som er best, då det er størst konsentrasjon av hcg. Ta ein ny test i morgon tidleg, eller morgonen etter, så kjeme nok krysset ditt tilbake:) Gratulere!
Tuddilidu Skrevet 26. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2010 Jeg skulle hatt mensen på søndag, så det er jo en del dager over. Sånn var det forrige gang også. Tok en test samme dag som mensen skulle kommet, men da viste den negativ. Og da var jeg gravid. :-) Kanskje jeg er en av de som viser sent hcg. Jeg får teste igjen i morgen tidlig å se. Åååå, håper, håper, håper!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå