Gå til innhold

Da er jeg faktisk fødeklar

Anbefalte innlegg

Ikke lenge igjen til vårt CFC-mirakel skal se dagens lys!

Jeg bruker følge med dere her inne, noen av dere har vært her lenge, andre er nye.

Men jeg vil bare si:

Det er verdt tårene, fortvilelsen, frustrasjonen over all venting, pengene... Alt det var glemt når vi kom til ul i uke 20 og endelig begynte tro på at vi faktisk skulle få barnet vi har kjempet så inderlig hardt og lenge for.

Og nå er jeg 37 uker på vei..magen buler, bekkenet krangler, kroppen protesterer..men JEG ER LYKKELIG!!!

Så:

Babystøv til alle prøvere

Beroligende middel til alle nygraverte

Og gode tanker til alle i tenkeboksen

For vår del ble det et påskeegg med verdens mest spennende julegave i.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142608322-da-er-jeg-faktisk-f%C3%B8deklar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med fødselen, Ugla! Helt fantastisk at det nå endelig er din tur til å få det etterlengtede barnet i armene. Det er så flott å vite at det går bra selv om motbakken noen ganger føles vel lang. Jeg gleder meg på deres vegne:-)

Annonse

Har tenkt på deg i det siste! Godt å høre fra deg:-) Tenk at du snart er ferdig og får den lille jenta di i armene om ikke mange dager! Ønsker deg lykke til på fødselen. Håper virkelig jeg får oppleve det samme til høsten;-)

Lykke lykke til de siste tre ukene. Gled dere masse, det er helt fantastisk, vi fikk vår lille jente på søndag, er en helt fantastisk opplevelse. Nå er vi kommet hjem fra sykehuset og storkoser oss med henne.

Igjen, lykke til. Det er fantastisk!

Wow Ugla :)

Ja, nå er det din tur..

Det er helt fantastisk mye å se frem til :D

Kjenner meg igjen med de kroppslige plagene mot slutten, men nå har du snart vidunderet i armene :D (psss... jeg fødte når jeg var 37 uker altså )

Massen lykke til med fødsel og barseltid :D

Jeg har heller ikke vært den mest aktive her inne etter at vi begynte å tro at denne satt.. :)

Joda..kroppen er jo klar for fødsel. Men tenker at hun har sikkert godt av litt ekstra tid..og vi ble jo flyttet 5 dager frem på ultralyd, kontra terminen vi fikk ved ins.

Så... jeg gjetter at jeg føder julaften. Det er eneste dagen jeg ikke har lyst å føde. Føder jeg før, så blir jeg glad for det. Føder jeg etter det, så kommer jeg jo til å være glad jeg kom meg forbi julaften. Og føder jeg julaften, ja så er det jo det jeg har forberedt meg på hele veien.. :)

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...