SusieQsi Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Heisann:) I dag har jeg rett og slett hatt det litt gøy med og finne ut av hva navnene til barna heter. Nå har jeg ingen barn enda, så jeg har rett og slett bare søkt på de navnene som er i tenke boksen:) Tror min mann blir ganske fornøyd med at det navnet som er mest aktuelt (William) betyr ivrig kriger:) Vet dere hva navnet til barna/barnet deres betyr?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Eline- lys, skinne nr 2 skal hete Emil som betyr rival, vennlig.
dollybaby Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 sofie irene skal hun hete. sofie betyr visdom og irene betyr fred
2tettebabyer Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Nora Eline heter nr 1. der nora betyr vennlig og eline betyr lys, skinne. hun i magen skal enten hete Hedda susann eller Hedda Sofie. Hedda betyr strid, kamp, sofie betyr visdom og susann betyr lilje... måtte le da jeg så at Hedda betyr strid og kamp, for Nora er den snilleste babyen det går ann å drømme om, og hun lever virkelig opp til navnet sitt, også nå om to mnd venter vi jente nr 2, og jeg har en følelse om at hun ikke blir like enkel.. merker allerede inne i magen at dette er en helt annen type.. hehe :-)
Oktobergutt2010:) Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Liam-Matheo = Beskytter, og guds gave :-)
SusieQsi Skrevet 26. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2010 Hehe, så morsomt.! 2tettebabyer: Betyr ikke Susann hebraisk lilje eller noe sånn? Trodde ikke det betydde den "normale" liljen;)
tamillaen*STOLTMAMMA* Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Min første (termin 14 januar) skal få navnet Angelica, som betyr "som en engel" på latin:)
2tettebabyer Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 jo det sto noe om hebraisk, men valgte bare å overse det. tenkte kanskje at navnet kom av noe hebraisk... hva vil hebraisk lilje bety da?? så også at Nora betyr det samme som eline fordi begge stammer fra Helene, men vet jeg har lest et sted at det skal bety vennlig, men jeg klarer ikke finne det igjen.... så kanskje jeg har drømt :-)
SusieQsi Skrevet 26. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2010 Jeg tror egentlig bare at det er to forkjellige liljer. er ikke helt sikker selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå