81-Mamma<3<3 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Nå venter jeg på at mensen skal bli ferdig, så vi kan sette i gang m prøvinga. Hvor ofte prøver dere? Jeg tenkte nesten vi skulle begynne dag 7, for å gardere litt.. og så må vi kanskje holde på til dag 18-20? Men det spørs om vi klarer hver dag... Hvor ofre og mye prøver dere?
Gjest Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Vi har normalt sex Ca 5-6 ganger i uken. Så når vi har lyst egentlig. Men vil tro dag 7 til 20 er supert. Og annen hver dag skal jo være nok. Kanskje litt oftere rundt el?! Jeg har faktisk lurt på om vi har for mye sex, men det skal vel ikke være noe problem med mindre det er noe gale hos mannen? Eller?
Esperanza84 - gravid! Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Vi har også sex ganske ofte, når vi har lyst (nesten alle dagene i uken). Om det ikke fungerer etter et år får vi vel kanskje endre taktikk...det kan bli vanskelig:S
madame Mim Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 næsj vi gidder egentlig nesten bare rundt el, da blir det ikke mer en annenhver dag. Ellers kan det godt gå over en uke uten, ofte 2
Misa+spire i magen<3 Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Samme her madame Mim. Jeg er heldig om det skjer en gang i uka.. Hehe. Trodde kanskje det var noe feil med oss, men for oss er det liksom vanlig å ta kosen i helgene. Og jeg merker at dette med el-testing og når jeg informerer mannen om det, så tar han avstand. Nesten så det blir litt prestasjonsangst. Så nå tester jeg i stillhet og prøver meg når jeg føler for det. Når det er sagt, så vil vi ha ett barn til, men mannen er litt mer "det skjer når det skjer.. det skjer ikke når vi tenker på det". Han vil liksom ikke bare kose for å lage barn. Det blir litt feil for oss. Derfor er ikke han helt inni det med eggløsning. Hehe! :-) Men det er jeg! Vi damer er rare.. Og ikke minst, mannfolk er forskjellige. Denne pp tror jeg at jeg ikke skal teste etter el... bare tar det som det kommer. Kanskje det sitter da.. nå er jeg 1 dag over IKM, og jeg kjenner tr kommer truendes.. Huff! Men opp med motet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå