Gå til innhold

Januarmager 15.desember kl 17.00 Trondheim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mentha♥Høygravid♥

Hei!

Ja, jeg koste meg stort sist, kommer denne gangen også! :) Regner med det blir siste gangen jeg kommer uten bebis ;)

Jeg er ikke så kjent på spisesteder rundt i Trondheim, så hvis det ikke blir sushi er Peppes en av de få plassene jeg kjenner til hehe ;) Fine greier! :)

Annonse

:...(. Hei kan desverre ikke komme i dag. Har litt feber og er små dårlig.

Jeg håper at dere vil få det fint og koslig. Hadde virkelig sett frem til samkomsten. Satser på neste gang det blir mulig. Håper dere får en fin og rolig jul og et spesielt godt nytt år.

klmmer fra meg.

Uff. Ikke kjekt å miste stemmen, kan være greit å ha hvis en skal ut;).

Hadde vært godt med noe god mat i dag, men den gang ei. Jaja, satser på noe en annen gang når det blir mulig. Sitter her med veslo som sparker godt innimellom. Er mye liv i den krabaten. er artig å kjenne. heheeh. Er vel eneste mulighet de har til å sparke og slå, så de må nok utnytte den tiden. heheehehe.

Håper du får stemmen tilbake snart da.

Hvem var det som skulle flytte til stjørdal i januar, jeg husker ikke???????????????.

Gjest Mentha♥Høygravid♥

Det var trist at dere ikke kunne komme i går! Håper formen blir bedre raskt og at dere kommer dere på beina :)

Vi ble bare to stykker i går, men det var koselig med litt pizza og skravling :)

Håper vi kan få til et treff til før alle går ut i barselstid, men det spørs vel... Skal en tur til byen før jul, men regner vel egentlig med at alle har fullt program fremover? Selv skal jeg legges inn rett over nyttår, så hvis vi skal møtes i januar må jeg ha med meg en ekstra ;)

Håper dere får en kjempefin juletid, jenter, så snakkes vi i det minste i det nye året håper jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...