Gå til innhold

Dere som har Voksi Urban pose..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har dere noe mer under eller oppi posen nå?

Jeg lurer på om jeg skal legge et ullteppe under..? Eller lammeskinn?

Føler at det blir lite med "bare" posen..

Vi bor på østlandet - og det er ca. -5 grader og mye vind nå om dagen.

Hva bruker dere?

God fredag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Foreløpig har han kun ligget på madrassen i vognen. Men jeg tror at jeg kommer til å legge lammeskinnet hans under posen nå som det har blitt kaldere. Jeg har ikke noe i posen, han liker ikke å ligge trangt, men hadde han gjort det, så ville jeg kanskje tatt et løst og luftig ullteppe rundt han. Bor i Østfold.

Skrevet

Jeg har lammeskinn under, og et lite ullteppe inni posen. Pluss et vognteppe i ull oppå posen :-)

Skrevet

Jeg har et lameskinn under posen og et vognteppe over posen. Thats it. Hun er varm og fin på magen når jeg tar henne opp..

Jeg kler på henne ullbody og ullstrømpebukse, votter, tynn fleecedress.. når det er under 0 slik som nå, tar jeg på en strikkajakke under fleecedressen i tillegg..

Mi liker heller ikke å ligge trangt :)

Skrevet

Min blir kjempefort for varm, så vi har bare ullskinn under posen vi. Kler på han body, strømpebukse, tynn ulldress, lue og tynne votter om det er over 0 grader. Ved minusgrader kler jeg på han tykkere ullklær eller ullsokker, bukse og boblejakke (dersom vi skal tilbringe mye tid på butikker er det lettere å ta av boblejakken. Og han holder seg varm på bena med strømpebukse, bukse og ullsokker.)

Elsker btw voksi urban posen. Synes den er så nett og fin i fasongen. Og liker at den er vannavstøtende. Bra kjøp! :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe under voksi urbanposen. Fordelen med den er at det er ull i den delen barnet ligger på og da isolerer den fint selv uten noe skinn under. Det er mulig vi på de helt kaldeste dagene brukte et teppe over når storebror brukte den, det husker jeg ikke, men jeg er ganske sikker på at vi ikke brukte det ved -5grader. (Nå bruker vi en gammel lammeskinnspose til lillebror.)

Skrevet

Hei

Vi ha lammeskinn under samt et ullteppe dyttet nederst i posen så det ikke skal bli kald luftlomme der. I posen han på seg ullundertøy samt votter, ulldress fra Joha og balaklava eller vinterlue. idag la jeg et teppe over kalesjen og litt ned mot posen (men med god lufting) for at det ikke skulle bli for kaldt i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...