♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Er det noen flere som har baby som plutselig gikk fra å sove opptil 3 timer på dagtid til å sove max 20 min- 45 min ?? Vanskelig å få han til å sove også, klør seg i øya og viser tegn på at han er trøtt, men å sove... Nei, ikke lenge av gangen iallfall!!! Rart dette, at de snur sånn plutselig!! Han sover godt på natta da, så noe får han jo sovet!! ))
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 høres ut som om han våkner i det han bytter søvnfase. hva med å rugge litt på vogna idet du hører han begynner å le på seg? (men ikke la han få øye på deg) Funka iallefall her
jkristin81 Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Her har det forandret seg veldig de siste 3 ukene. Gått fra å i allefall sovne tolv på kvelden til 0200, så 0400. Før kunne hun sove 4-6 timer i strekk når hun sovnet for natten, men nå har det vært 2 1/2 time av gangen og sliter nå med å sovne igjen selv om hun får mat. Soving på dagen frem til 1600 har aldri vært noe problem, men nå tuller hun med det også. Ikke vet jeg!! Hadde det gående til halv tre, halv fire her frem til hun var 6 uker, så bedret det seg til tolv og nå er det et kaos som bare blir verre. Lite hjelp i innlegget mitt, men interessant om noen flere har opplevd noe sånt rundt 3 mnd? Trodde det skulle bli bedre jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå