Babyblue-11 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Det er slitsomt detta,tankene kom igår....tenk om noe ikke er som det skal....om ikke det er liv der; Er gravid uke 6+0...og har vært kvalm,oppblåst og usedvanlig trøtt......,middagshvil på 3 timer er helt vanlig om dagen;) Skal til legen til mandag nå.....kan han finne ut om alt er bra eller er det for tidlig?Ååååh jeg vil bare vite det..... Har ønska meg et lite barn i flere år,men ting har ikke falt på plass før nå....så jeg håper og drømmer masse om dagen! Har ikke tegn til smerter eller blødninger-kun litt murringer så jeg kjenner jo at noe er på gang i kroppen så det holder....egentlig ser jeg at detta er bare vissvass og bekymringer uten grunn....:/ Men likevel... Vi har til og med funnet kallenavn...bare sånn på moro da!!:DPippi i magen...." nå skal Pippi spise og så sove....."Hihi.....herlig er det! Gleder meg til og følge dere videre jenter! Ha en strålende helg alle sammen....store som små
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Det er helt vanlig å være litt engstelig i denne perioden. Det blir bedre når kontrollene begynner og man får høre hjerteslag og lignende. Kos deg videre med pippi i magen.
Ellois Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver! :-) Jeg er 5+2 og synes tiden går uliiiiiidelig sakte! Vil har flere uker "på baken" så jeg kan ta UL og få bekreftet at alt er som det skal. Forferdelig nervepirrende å ikke vite! Bare vite at det er noe der. Vi kaller vårt for "knøttet", vi! :-) Og den som kanskje er mest tullerusk av oss to nå om dagen er nok pappaen... He he! Han gleder seg villt og snakker nesten ikke om noe annet for tida! Ha en strålende helg du også!
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Helt vanlig å bekymre seg. Gjør det jeg også, men prøver å tenke at det ikke er mye jeg kan gjøre til eller fra. Dette må bare gå sin gang. Men det er ikke lett. Tenker innimellom at at dette er for godt til å være sant. Her har h*n fått kallenavnet "kulen" av pappa'n hehehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå