Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Har liksom bare gått og ventet på det, og grudd meg masse, og nå var det visst vår tur gitt... Sånn er det med storesøsken som går i barnehage og bringer med seg alskens basselusker hjem, kjedelig altså!! Krysser fingrene for at vi andre klarer å holde oss friske, og spesielt lillesøster som bare er 2 mnd gammel - så liten og skjør stakkar...
07 +08:) +10:-) Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 ja fysj, omgangssyken er noe av det værste også. fikk den i hus vi også da babyen var nesten to uker, men ho var den eneste av alle fem som ikke fikk det.om en ammer så får de små beskyttelse gjennom melka tror jeg:) god bedring til frøkna di ihvertfall:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Takk skal du ha=) Ja, vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste, og enn så lenge ser det ikke ut til at storesøster har fått den verste varianten heller, så vi lever i håpet:D
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 ånei...så kjedelig! Omgangssyken er min værste fiende!! Får håpe det går fort over og at dere andre slipper unna! Er så typisk å få i disse tider. Masse god bedring:)
Nikamo Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Æsj da, omgangssyken er noe av det verste... Vi har nettopp hatt en runde her, og heldigvis er den relativt kortvarig - selv om det er ille nok når det står på...! (De fleste er ferdige i løpet av et døgn...) Her fikk lillesnupp på snart 4 uker et snev også; hun har hatt noen veeeldig bløte bleier som luktet spy rett og slett... Men det ser ut til at det er over nå. Trodde egentlig så små var immune, men det er kanskje vanskelig å unngå smitte når jeg ble syk - hun er jo inntil meg store deler av døgnet Sikkert lettere å unngå smitte fra storesøster! God bedring - så håper jeg lillesøster slipper unna
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2010 Takk takk, det ser foreløpig veldig bra ut her- ingen av oss andre har blitt syke enda ihvertfall, og ikke noe mer oppkast på storesøster heller! SÅÅÅ vi krysser fingrene her for at lillesøster slipper unna denne gangen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå