Vilde27 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Dette er til å bli gal av... Er på rd 11 og tok en CB i dag. Først kom det opp bare en strek men etter litt over 1 minutt kunne jeg skimte et kryss. Og det ble værende... Har hatt fryseforsøk nr 1, og alle fire eggene måtte tines opp, og bare ett overlevde. Det var bare tredelt, men de sa at det så ut som det var i ferd med å dele seg i 4 ved innsett. Hadde fryseforsøk i naturlig syklus fordi jeg ikke kan ta progynova fordi jeg har hatt blodpropp i lungen. Vært en berg og dalbane. Begynte på progynova-fikk så beskjed etter 2 dager at jeg for all del ikke måtte ta de pga blodproppen, så UL kontroll, for liten slimhinne og måtte belage meg på å avbryte, ny UL, slimhinne fin og skulle ringe inn EL. Ringte inn EL onsdag og fikk ikke innsett før mandag. Men nå sitter jeg altså her med et svakt svakt kryss... hvorfor må jeg være så økonomisk av meg? Vi har prøvd i 5 år, fått en positiv test før, men mistet 5 uker på vei. Var nok en kjemisk graviditet. Huff... skal ikke være enkelt dette...
moscha55 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Så utrolig gøy!!!! Det er jo ett svakt kryss!!! Krysser fingrer og tær for at spiren sitter!! Er selv på rugedag 9, tok en test på dag 7 den var negativ,... dette er en berg og dalbane emosjonelt.. Men henger med JA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå