Gå til innhold

sparker i blæren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille trollet mitt har funnet ut at sparke i blæren min er utrolog gøy! det synes ikke jeg! jobbe som frisør å stå med kunde å bli sparka i blæren er ikke gøy! måtte fint unnskylle meg å springe fra kunde i går for eg var sikker på at eg skulle tisse på meg:P fikk virkeli trent knipe øvelser under den kunden kan du si..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg vet hvordan det er ja, Lillen min syntes også det er veldig gøy merker jeg. spesielt om natten ikke så gøy å m åtte løpe på do hele natten, ofte må jeg ikke tisse heller, bare kjennes veldig sånn når det komemr et spark mot blæren.

Skrevet

eg har også begynt å kjenne sparka i blæren, men ikke så godt at jeg må må do ennå. Hvor langt er dere på vei da? Jeg er 26 uker idag...

Skrevet

Min gjer heldigvis ikkje det enda, veke 24 no... Men et do-besøk om natta må nok til allikavel ;-)

Skrevet

Jeg sliter med det samme, lillegutt sparker ofte i blæra og da er det bare å løpe på do :) Men er vant til det nå og jeg synes det er godt og kjenne at det er liv i magen. (21+5)

Skrevet

lille bølla i magen syns det er kjempe moro å sparke mammaen sin i blæra ja hehe Han har gjort det i litt over 2 uker allerede.

Er ubehagelig men likevel deilig for jeg da vet jeg at det er masse liv inni der :-D

Han sparker mye på natta, kvelden og morgenen.

er 22+3 i dag :-D

Skrevet

Jg er 26+2 . Liker å kjenne liv, men må inrømme jeg liker det litt bedre når hun sparker andre steder.. Hehe slitsomt med alle toalettbesøkene..

Skrevet

Godt å se det er flere gull som bruker mamma's blære som trampoline, hehehe...

Ikke særlig behagelig nei, men som flere sier. Godt å kjenne liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...