mamman til lykke Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 lille trollet mitt har funnet ut at sparke i blæren min er utrolog gøy! det synes ikke jeg! jobbe som frisør å stå med kunde å bli sparka i blæren er ikke gøy! måtte fint unnskylle meg å springe fra kunde i går for eg var sikker på at eg skulle tisse på meg:P fikk virkeli trent knipe øvelser under den kunden kan du si..
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Hehe, jeg vet hvordan det er ja, Lillen min syntes også det er veldig gøy merker jeg. spesielt om natten ikke så gøy å m åtte løpe på do hele natten, ofte må jeg ikke tisse heller, bare kjennes veldig sånn når det komemr et spark mot blæren.
Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 eg har også begynt å kjenne sparka i blæren, men ikke så godt at jeg må må do ennå. Hvor langt er dere på vei da? Jeg er 26 uker idag...
glajenta85 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Min gjer heldigvis ikkje det enda, veke 24 no... Men et do-besøk om natta må nok til allikavel ;-)
Mammamedmot Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg sliter med det samme, lillegutt sparker ofte i blæra og da er det bare å løpe på do Men er vant til det nå og jeg synes det er godt og kjenne at det er liv i magen. (21+5)
MissZanta Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 lille bølla i magen syns det er kjempe moro å sparke mammaen sin i blæra ja hehe Han har gjort det i litt over 2 uker allerede. Er ubehagelig men likevel deilig for jeg da vet jeg at det er masse liv inni der :-D Han sparker mye på natta, kvelden og morgenen. er 22+3 i dag :-D
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Jg er 26+2 . Liker å kjenne liv, men må inrømme jeg liker det litt bedre når hun sparker andre steder.. Hehe slitsomt med alle toalettbesøkene..
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Godt å se det er flere gull som bruker mamma's blære som trampoline, hehehe... Ikke særlig behagelig nei, men som flere sier. Godt å kjenne liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå