Gå til innhold

Jeg blir tullete!! Ingenting som stemmer! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh... Må bare få ut all denne frustrasjonen.. Fikk min første positive EL-test på onsdag, etter å ha hatt det jeg trodde var symptomer på graviditet i nesten to uker. (Oppblåst, masse luft i magen, spreng i tenna, høy livmortapp '++). Men, så blir jeg glad da, for ENDELIG har jeg en positiv EL test, og tenker at YESS!! nå har jeg eggløsning.

Hopper i køya med sambo den kvelden, 12 timer etter første positive test. Dette var ikke godt, i det hele tatt. Hver gang han kom helt inn, så gjorde det vondt langt oppi høyre eggstokkområde akkurat som han dyttet alt sammen oppover. ALDRI opplevd dette før! =/

Joda. resten: jeg har fortsatt verdens høyeste livmortapp, den er bakovervendt, så jeg kan ikke kjenne om den er åpen eller lukket, jeg har INGEN tegn til EL slim, eller noe som ligner, jeg er nemlig nesten tørr. Eneste som kommer er pittelitt hvit lotionaktig utflod. Hvordan er dette mulig da?!?! Nå er det tredje dagen med positiv el test, og tro meg, jeg har tatt g-test i dag, den var negativ.

Og det hele ble ikkeno bedre da jeg hadde dusjet i går, og så i speilet at jeg har fått en lysebrun stripe fra kjønnshårene og 10 cm oppover mot navlen.

Noen som vil komme med noen oppklarende ord, eller har vært i lignende situasjon selv?

Amen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er gravid..... En kan få psoitive el-tester når en er gravid.. De vil bli positiv før g-test tror jeg.. Vent noen dager å test med g-test igjen. Krysser alt for deg.

Er noe dritt med den kroppen som kan lure og styre på så fælt :(( Og så at mye er så likt! Pms symtomer, graviditets symptomer. Kan gjøre ogg helt tullerusk.

Skrevet

Ja, jeg har prøvd å søke opp om el tester blir positive før g-tester, og det er varierende erfaringer.. Jeg hadde vært mye mer fornøyd om det kun var EN ting som var rikitg, og hvis noe avvikte fra det, så var du ikke gravid. Enten eller. ;) Blir sprø av denne ventinga jeg. Men, nå skjer det ihvertfall mye i helga, så da får jeg noe annet å tenke på, håper jeg. :)

Trodde det hadde rabla helt for meg når jeg holdt på å begynne å gråte når jeg fant ut at sambo har røyka hele denne uka, etter å ha holdt oppe i 5 uker. Litt voldsomt å gråte over noe sånt kanskje..? Men, jeg ble jo oppriktig skuffa! :P

Men takk for tilbakemelding ihvertfall :)

Skrevet

Forstår deg godt!!

Har vært tullete og sprø i 7 pp jeg :( Så utrolig mye greiere det hadde vært om det var fasitsvar på alt! Da hadde vi vært spart for masse tanker og bekymringer...

Skjønner du ble skuffet over at han har røyka, alle vet jo at det ikke er bra. :( Håpe han tar seg sammen igjen å slutter!

Skal du teste i helgen? El-test eller g-test?

Skrevet

Ja, fikk forferdelig dårlig samvittighet ihvertfall, når jeg ble så lei meg :P Og så fikk jeg dårlig samvittighet over det igjen etterpå. Jeg er med på den emosjonelle berg og dalbanen for tiden! :)

Jeg tenkte å teste med el-tester, for å se om de blir negative igjen, isåfall kan jeg jo være ganske sikker på at det er pga eggløsning. har bare igjen 3 g-strips nå, så de skal jeg spare, hehe.

Ja, det kan jeg virkelig forstå! Her sitter jeg og syter og klager over at det er så vanskelig, og er fortsatt i min første pp, og har egentlig ingenting å klage over! Men alt hadde vært mye enklere hvis jeg bare hadde fått en fast syklus å følge føler jeg. Husker ikke hvordan det var før jeg begynte på piller, begynte jo på de når jeg var 16, og da var jeg jo ikke særlig opptatt av eggløsning og syklus for å si det sånn, jo lenger det var mellom hver mens, jo bedre! ;) Mennesker er merkelige skapninger gitt.

Du kan tro jeg misunner deg, du som nå er gravid! Men det er deg vel undt etter så mange pp'er! :)

Skrevet

Takker for det :o)

Er nok ennå helt uvirkelig føler jeg. Tar meg selv i å tenke: "er det noe der inne? Nei sikkert ikke denne gangen heller". Men så kommer tankene på at det er kanskje noe der, er alt bra, har det festet seg som det skal, vokser det ? osv. Blir jo litt småtullete av det også, men håper det går bra!

Jeg kommer nok til å vanke litt her på bligravid ennå hehehe. Er liksom her jeg hører til liksom. Er så vidt begynt å være litt på 1.trimester, men er jo her inne jeg "kjenner" folk hehehe =)

Skrevet

Hei! Spireijulegave! Jeg fikk TR idag, skjönner deg så utrolig godt..vet akk hvordan du har det! For meg var et deilig å få TR! Den kom på en prikk det jeg hadde regnet ut og det föles veldig bra! Grusomt å gå sånn etter pilleslutt, kroppen roter veldig med hormonene tror nå jeg, vet at noen blir gravide rett etter pilleslutt men jeg tror det er kjempefint om kroppen får gått seg til litt. Jeg har aldri värt så mentalt ustabil som den pp som var nå. Jeg trodde jeg var blitt helt helt kokko. Var som et teppe som forsvant fra hodet mitt i går kveld også kom TR idag. Så jeg lover deg! Uansett blir det bedre enn sånn du har det nå! Dette er bare en liten fase!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...