Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Vi skal ha kalkunfilet på juleaften, og kunne trengt noen tips til tilbehør. Takk.. )
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Waldorfsalat Det er også veldig godt med granateple. Men da bare en lite spiseskje på tallerken. Vet også at mange bruker rødbeter, men granateple passer meg bedre.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Her har vi poteter, gulrøtter, rosenkål, blomkål, portvinssaus og waldorfsalat.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Mais stuing Svisker Aprikos Gulrøtter Løk Stuffing
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Stuffing, har prøvd mange ulike, og har ikke falt for en favoritt enda. Vi putter den inn i kalkunen for å få god kjøttsmak på. Min favoritt =) Potetmos, fløtesaus, rosenkål, brekkbønner
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Til kalkunfilet så syns jeg det er best med potetstappe, rosenkål, waldorf og saus. Men så lenge du bruker kalkunfilet syns ikke jeg du får den beste kraften til saus. Mye bedre og mer kraft om du bruker en hel kalkun.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Vi bruker waldorfsalat, broccoli, gulrøtter, poteter og saus. Vi pleier å kjøpe hel kalkun og fylle den med stuffing også.
Trollemor75 Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Tranebærsaus med portvin, rosenkål (enten lagd med apelsinskall eller stekt i smør med et dæsj lønnesirup mot slutten), potetmos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå