Canari Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Fant ikke noe om det på nettet. Mini er 5 mnd og snart 10 kg, vondt i armer av byssing og snart er det for kaldt til trilleturer! Kan den kjøpes i butikk, eller kun på nett (lang leveringstid?)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 hehe, ja her reklameres det- må jo få det glade budskap ut til folket hehe;) Men jeg tror faktisk at jeg heller ville anbefalt deg Manduca-selen da, siden babyen din er 5 mnd gammel. Manducaen har nemlig et hoftebelte i tillegg som vil ta det meste av tyngden, slik at ikke skuldre/ rygg belastes så mye. Den kan brukes helt til 20 kg og er helt knall, både til bæring på mage og rygg=) Superenkel å ta på; klikkes på som en vanlig ryggsekk omtrent (ved magebæring vil jeg absolutt få anbefale å bære med selene i kryss bakpå ryggen, ikke rett ned) Kan f.eks bestilles her; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258 eller kjøpes på Bæreglede-butikken i Oslo. Finnes sikkert noen andre butikker som fører den også, men det er den eneste jeg vet om=)
Canari Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Flott, har babybjørn nå, men den er litt trang og litt "kluimpete", synes jeg. Skal sjekke ut den butikken -)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Så bra=) Den er kjempegod altså, jeg har ihvertfall brukt min MYE til størstejenta, fra hun var 5 mnd til 1,5 år sånn ca. Tenker å bruke den litt nå i vinter også faktisk, på vei til barnehagen- og hun er 2 år nå. Det gjelder jo såklart å bli litt kjent med selen først, hvor stramt man skal ha den osv, men det går utrolig kjapt altså, ihvertfall i forhold til mer avanserte sjal.. Og som sagt, med selene i kryss bakpå ryggen er den virkelig en DRØM å bære med, og strammer man den riktig til så kjenner man det knapt i rygg/ skuldre, selv etter flere timers bæring=)
Pumba78 Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Kan man bruke den fra dag 1? Har et sjal til jenta på 1 mnd men sliter med å få det stramt nok og synes det er klønete og tar lang tid...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Close Baby- sjalet kan brukes helt fra dag 1 ja, null problem- det er godt egnet for alle babyer over 2,5 kg ca. Manduca-selen KAN også brukes helt fra dag 1 med spedbarnsinnlegget, men er ikke helt optimalt før babyen blir litt større, gjerne 4-5 mnd gammel, derfor ønsket jeg meg et sjal i tillegg=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 og close baby sjalet krever forresten ingen knyting, så er myye enklere enn andre sjal- jeg MÅ ha det enkelt, klønete som jeg tross alt er
Pumba78 Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Da tror jeg at jg bestiller et også, blir gal av all vinning og knyting, selv om det ser ut som om babyen er mer innpakket i et vanlig sjal, hun elsker å være skikkelig inntulla. Men litt slitomt for neg, er håpløs på å feste det strMt nok. Noen av dere burde få prosenter av salget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå