Gullis :) Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Da fikk jeg min förste ordentlige TR på hvor lenge jeg kan huske med tanke på ppillebruk. Er egentlig kjempeglad! Den kom akkurat slik jeg trodde selvom jeg ikke har testet for egglösning. Det har värt helt forferdelig med alle hormonsvingningene så nå kjennes det som kroppen skal komme i normalt gjenge!. I dag har vi vår förste dag i pp 2 . Er så glad for dette forumet også , og ikke minst at vi blir en gjeng som fölger hverandre, noen blir gravide og andre kommer inn
zassy☆ Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Så bra da Bonusbarnet Selv om det selvfølgelig var leit at du ikke allerede var gravid så er det jo godt å få syklusen i orden igjen, det vet jeg selv, gikk flere måneder jeg før det ordnet seg skikkelig. Det ER virkelig godt med dette forumet, være flere sammen om det og kunne dele erfaringer Ønsker deg masse lykke til videre, men går ut fra at du fortsetter å være her inne fremover også Klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå