Gjest Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 http://www.fertilityfriend.com/home/323423 Det ser jo lovende ut. Men målte 15 min senere enn vanlig, og måtte dulte i mannen Ca 1,5 time før måling. Kan det være derfor? Har forsåvidt gjort begge disse før måling før uten å ha fått en sånn stigning. Aaaarh! Så spent!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Ojoj, dette ser lovende ut ja, håper det er det du håper det er Jeg har enda ikke fått mens, og i morgen er det ca 10 dager siden EL. så jeg hååper at mensen ikke mommer idag. for kort lutealfase på 1 dag liksom! grr:P
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 kommer* skulle det stå
Gjest Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Ja, ikke sant. Var så vått i går at jeg lurte på hva som foregikk. Men ikke noe spes el.slim da men. Jaja. Får ta en el test i dag. Men det er vel for sent. Glemte det helt i går for hadde egentlig gitt opp hele greien Er kjempespent på målingene i helgen nå. Men på skikkelig fest i dag så er litt redd for å ødelegge målingen. Hehe, høres jo litt patetisk ut, men alkohol og seint i seng kan vel rote litt med tempen eller er det greit så lenge jeg får de 3 timene først? Håper virkelig ikke du får TR på besøk. Ikke før om 9 mnd i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå