cadence Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Fyttirakkern! Min eldste var ikke glad i tran, og det virker til at lillesøster følger i de fotsporene:S Jeg kan ikke noe for det men jeg har heller aldri likt tran, bare lukta av det får meg til å brekke meg. Lukta satt igjen i huset i flere timer etterpå (skal sies at jeg har en ekstremt god luktesans) og jeg gikk å bar meg leeeeeenge over lukta. Syns liksom det er ille å måtte tvinge dette stinkende,klinete greiene i munnen på et lite uskyldig vesen. Jaja, får prøve noen dager til. Kan vel ikke gi opp etter et forsøk?
bitthen Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg gav mini tran noen dager. Han brekte seg og stinka, då jeg gikk over til d-vit. Tar litt ekstra trankapsler selv så han får gjennom melka. Tror at om det hadde vært mulig å kjøpt skikkelig tran som ikke var så harsk, hadde det vært annerledes Hmm kanskje noen som vet om det?
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Kan du ikke bare gi han d-vitamin dråper? Er jo ikke sånn at han på død og liv må tvinges i noe han absolutt ikke liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå