mamma once again Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 er det noen flere som har det slik, eller er det bare meg? jeg er gravid i 29 uke, og temmelig lei av å være gravid, føler meg høygravid, og orker ikke tanken på a jeg skal ha det slik i nesten 3 måneder! sliter med bekkenløsning, får ikke gjort noe som helst, orker ikke å være gravid lenger, ikke misforstå meg, barnetr er velkommen, men det er brae denne tilstanden som jeg er i, føler meg helt utslitt og utbrukt.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 veeeel.. kjenner meg ikke helt igjen.. for jeg har egentlig ikke så mye plager bortsett fra veldig vond rygg og nakke som går utover hodet mitt.. MEN: jeg føler meg nesten enda mer patetisk for jeg sitter nesten å hååper på at gutten min skal bli født snart! rett og slett fordi jeg gleder meg så sykt til å se han. men vet jo liksom at det ikke er bra for han å bli født nå... jeg har nøyaktig 10 uker igjen.. men jeg VIIIIL ha han ut snart ventetiden er bare aaaalt for lang!!
ungmor_89 Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Yes jeg er litt over 29 uker gravid med tvillinger... jeg er lei! Har bekkenløsning,sover 2-3 timer maks hver natt.. vi pusser opp hele leiligheten,ondt å gå sitte stå ja ca d meste av og til,MEN for babyenes beste mååå di holde seg jalfall en mnd til for min del Vi klarer alt,tenk på d som er inni deg... utrolig <3 Masse lykke til og gode tanker til deg...
Sannali Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Ser du er mamma once again, noe som sikkert forklarer det meste:) Andregangsgravid selv, og ser denne gang på graviditeten mer som et nødvendig onde for å få flere barn, ikke for å føle meg fruktbar og glødende for å bruke noen av de herligste klisjéene:) Morsomt å kjenne babyen inni seg, men vi vet jo hva som venter når disse 40 laaaange ukene er over og det slår glatt hele graviditeten for min del! Eneste trøsten jeg kan komme med er at tiden flyr, og bekkenløsningen _kan_ bli bedre bare babyen finner det for godt å feste seg i bekkenet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå