Mammapudding Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jeg har muligens ikm 3.desember, men har ikke hatt mer enn en mens etter minipilleslutt(ingen mens siden januar før det pga minipillene)..så vet ikke helt hvor lang syklus jeg har..men kommer til å teste 4.des hvis ikke mensen kommer til da:)
kei80 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 så spenndene da!masse lykke til! Jeg er helt utafor nervøs denne gangen.Har 4 svangerskap bak meg( en jente på 20 mnd og en på ti år) I alle svangerskapene har jeg hatt hyperemesis og ligget rett ut og inn ut ut av ahus for næring å væske :S så vil bare få alt overstått hehe.. Har 3 tester og tviler på alt jeg klarer å holde meg til 4 desember men.. Håper vi får posetive tester
villmusa Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Eg ha ikm 4.desember :-D Utrulig spent men har prøvd så lenge nå så e vant til negative testa.. Har en gutt på 2 år fra før :-) Ønska oss alle lykke til Håpa du får et lettare svangerskap neste gang kei30, hørtes ille ut med hyperemesis :S
Esperanza84 - gravid! Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Har ikm 3 desember, men godt mulig tr velger å vente en dag. Vi får holde hverandre oppdatert! Lykke til alle sammen:) TVI TVI!
Mammapudding Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Uff, det høres helt grusomt ut:( Er også spent på hvordan det blir denne gangen, kastet opp døgnet rundt til jeg var 16 uker på vei sist..men ingenting etter det da. Håper å slippe unna med bare morgenkvalme..eller ingen kvalme denne gangen Hvis jeg nå i det hele tatt er gravid da!
madame Mim Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 etter å ha testet el til 20 nov regner jeg med at ikm blir 4 desember. Er 80 % sikker på at vi bomma på el da den nesten var 14 dager for sein denne mnd og at vi ikke hadde sex for 2 dager etter positiv el, så det blir nok ny pp i desember
villmusa Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Mena kvalmen kom hos meg da eg va 6-7 uke på vei og sleit veldig med kvalme og oppkast enkelte daga. Trur det holdt på til uke 19 ca men da va forma fin helt til slutten av 3. tri. Da kom kvalmen tilbake. Kjøpte foressten sånn kvalmebånd og det fungerte veldig bra :-D Spora kanskje litt av på debatten her men, hehe Nå e vi en dag nærmare ikm! Masse lykke til alle sammen :-D
kei80 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2010 så bra det fungerte for deg Vilmusa(kult nick!) Ingenting hjalp her på det verste!utenom intravenøst :S Krysser for posetvie tester og at vi slipper det verste av kvalmen!!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Har aldri vert gravid så har ikke så mange kommentarer på "bli-kvalm"-debatten. Vil jo aller helst ikke bli så kvalm, men viss det er det som skal til at jeg skal få en spire, så med glede:) Ellers skal jeg prøve å ikke teste før dagen etter ikm...for tr kommer nok presis denne gangen også, så ikke vits i å sløse bort tester tenker jeg...men klarer nok definitivt ikke å holde dette Noen symptomer? Jeg har nye ting med kroppen min hver syklus (helt bananas) så jeg tolker det som at kroppen min generelt er ute å kjører og at jeg ikke har symptomer...hehe. Lykke til alle sammen! Måtte en av oss teste positivt!
Undretrollet Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Jeg har IKM sundt den 3. des. Har endel symptomer, men man vet jo aldri om det bare er PMS... En spennende uke for oss alle Lykke til!
villmusa Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Skjønna godt at ikkje kvalmebånd hjalp i din situasjon kei30.. :S Takk takk foressten det va det "beste" eg kom på i farta Ellers så kjenne eg ikkje stort mye av symptom. Prøve å ikkje tenke så mye på det men det e lettare sagt enn gjort. I tildligare pp har eg kjent massevis men det ha foreløpig resultert i ingenting.. Denna gangen SKAL eg hvertfall prøve å holde meg med testinga til dagen etter ikm om ikkje tanta e komt til da..
Vizzy Skrevet 28. november 2010 #14 Skrevet 28. november 2010 Har Ikm 4 des. Bare 6 dager igjen. Brenner nok av en test på torsdag da vi skal ha julelunsj på jobben.
Hermine87 Skrevet 29. november 2010 #15 Skrevet 29. november 2010 jeg har også ikm 4 desember men har ingen symptomer ennå så har egentlig mistet håpet:/ sist fikk jeg sinnsykt vondt i puppene en uke før ikm! har dere noen symptomer? har gått på dobbel pergokur denne månen, skal til legen nå for å ta blodprøve å se om jeg har hatt el
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå