:o) :o) :o) Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 For har en fantastisk tid jeg har foran meg.. Først jul, eeeelsker julen med alle de juleforberedelser som hører med. Skal virkelig koooose meg! Så kommer vårt lille lykketroll til verden over nyttår - forhåpentligvis. (Vil helst ha januarbarn, ikke desember) Gleder meg SÅNN!!! Skal bare kose meg fremover. Har klart å slå meg til ro med at bekkenløsningen har kommet for å bli til over jul, så om ikke huset er skinnende rent denne julen, så får det bare være:) Måtte bare få ut litt glede her... hehe.. Har jo mine opp- og nedturer jeg også, og i dag har jeg en GOD dag! Må jo deles det også Håper det er MANGE andre som ser positivt på tiden de har foran seg, selv om hverdagen er tung med stor mage og andre svangerskaps-plager:) Klem
Snuskomrusk Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Å så kos! Har selv også innsett at bekkenløsningen ikke kommer til å bli noe bedre før lillemann er ute, og tenker å gjøre akkurat det samme som deg Vaske/rydde mikroskopisk hver dag i begynnelsen av desember før jeg begynner å pynte, og bare kose meg med den lille tiden som er igjen Håper også på et 2011 barn, selv om jeg har termin helt i slutten av desember. Bra at du ser det positive i det, det gjør alt sååå mye enklere! En bra tråd å lese når man selv ikke har en god dag Ha en fortsatt fortreffelig kveld videre!
:o) :o) :o) Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Vi får bare "knipe igjen" til over nyttår;) Ha en flott kveld videre du også..
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Flott innstilling!! (Hører ikke til her inne på 3. trim før om en ukes tid, men pytt...) Jeg elsker også jul, og det gjør ventetiden på vesla så mye kortere!! Hurra! Storkoser meg med julehandelen (som jeg er godt i gang med, men ikke på langt nær ferdig med) og gleder meg til å få opp adventsstakene nå i helga... Får også besøk av Mamma som skal hjelpe meg å bake litt til jul nå, så det blir bra. Og etter jul er det tid for å pakke opp babytøyet etter sønnen min. Det gleder jeg meg også til! Og plutselig kommer februar, og vesla melder sin ankomst! (Ja, termin er i slutten av februar, men jeg er optimist og satser på at hun virkelig kommer i februar...) God førjulstid til oss alle!!!
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 For et hyggelig og inspirerende innlegg! Akkurat slik har jeg det i dag. Det meste vi trenger til vesla er i hus (mangler fremdeles seng og noen småting, men vi har enda 23 dager til termin), i går var siste arbeidsdag, og nå skal babytøyet vaskes, og vogn og bilsete skal impregneres. Julegavene er i hus (med unntak av den til min mann, er helt blank!!!), og det er bare koslige juleforberedelser som gjenstår. Litt husvask som riktignok er kjeeeeedelig, men nødvendig, og pynting og baking og småpusling generelt. Jeg gleeeeeeeder meg, både til jul og til vesla kommer! Plutselig ble det så mye mer virkelig at hun faktisk er her snart, hvis jeg går to uker på overtid er det uansett ikker mer enn 5 uker til vi får hilse på henne! Jeg har jo mine tunge stunder, men i dag er jeg bare rett og slett lykkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå