Gå til innhold

Pittelitt vondt i puppene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går syns jeg det var ubehagelig å ta av bh-en å slippe de ut..hehe, var liksom litt ømt i brystvortene. Nå har jeg nettopp vært i dusjen og det var litt vondt i brystvortene når vannet traff dem. Husker fra sist jeg var gravid at det var gruuuusomt å dusje pga puppene var så vonde å da spesielt brystvortene..men da var jeg jo 5-6 uker på vei..tror jeg.

Enda en uke til ikm hvis EL var når jeg tror den var..blir jo sikkert å innbille meg flere symptomer nå, for ble litt sånn "oi, kanskje jeg er gravid" da jeg oppdaget dette med puppene :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også er en uke før IKM og har begynt å føle at det er noe som skjer... Har ikke fått ømme pupper men merkelig tung følelse i magen, kvalm i går og stikninger i dag... Spennende!!

Skrevet

Ja det er veldig spennende :) Denne uka har i grunn gått fort, så håper neste går fort også! Men ikke helga, er sliten og vil at helga skal vare lenge :P

Har vært pittelitt kvalm de 3 siste dagene når jeg spiser frokost, men det tror jeg rett og slett er fordi jeg er så sulten når jeg står opp, men så går det så lenge før jeg får spist. Har nemlig med meg mat på jobb i stedet for å spise før vi drar hjemmefra denne uka, får sove 30 min lenger på den måten :)

Skrevet

Det at brystvortene blir større, er det noe graviditetstegn? Noen med erfaring rundt dette?

Skrevet

Ja det er det. Og om de blir mørkere i fargen også.. :)

Skrevet

hmm... Men da kan jo dette bli spennende

Skrevet

Fortsatt litt vondt i puppene i dag..og en uke til jeg kan teste:p Bestilte 15 tester i går, ble bare 88 kr MED frakt :-O De kommer vel i starten av neste uke, men skal prøve så godt jeg kan å vente til neste lørdag før jeg tester :)

Skrevet

Vondt i puppene i dag også :) Og har vanligvis flate brystvorter, men nå står de ut og er mørkerød..hmm..Hvor lenge før mens har man vonde pupper skal tro? Kan ikke huske å ha hatt det som pms-tegn før, men så er det lenge siden jeg har vært prevansjonsfri da..Tror nesten at jeg er gravid, men tørr liksom ikke å tro det..man kan jo lage seg symptomer av å tenke mye på det..åh, skulle ønske jeg kunne teste imorgen!

Har luft i magen også, i går og i dag..men det kan jo fort bare være noe jeg har spist da :P Det er jo helt håpløst, alt som kan være symptomer kan jo også være pms eller noe helt annet :P

Skrevet

Hehehehe jaaa..det er det som er så kjedelig :-p Trodde så jeg var gravid i forrige måned..hadde luft i magen, treg mage, murring i flere dager, lyserosa på papiret i flere dager og ømme brystvorter. Men neida, det var tydligvis pms, som jeg ikke husket at jeg har brukt å ha. Sånn går det etter 10 år på pillen :-p

Men de tegna med puppene dine hørtes jo lovede ut ! :-D Masse lykke til!

Skrevet

Skjønner nøyaktig hva du mener, har alle slags symptomer nå om dagen ;o) Har også en uke igjen før ikm....

Kan bli sprø av mindre :P

Hvor har du bestilt testene?

Skrevet

Bestilte fra quicktests.no tror jeg det var :)

Har ikke hatt så veldig vondt i dag, men litt..og de er fortsatt struttende :P

Har heldigvis en travel uke foran meg, så uka går forhåpentligvis fort :) Er ikke fornøyd med at det er mandag i morgen, har i tillegg den værste arbeidsoppgaven jeg vet imorgen..tlf-vakt..så vi kunne godt bare hoppet over hele morgendagen og begynt rett på tirsdag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...