minnimus83 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 hei eg har vært sånn uggen i kroppen i hel uka , ustabil i maghen og så har eg hatt og er endå litt vondt herog der og stiv og støl, har hatt litt vondt herog der i noen uker, men eg lurte på om dette er noe tegn elle om det bare er eg så er lei og sliten?
Puppemamma Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 aner ikke om det er tegn eller ikke jeg, men har det sånn selv, og termin 4 desember
Teres Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Hei:) Vet ikke om dette er tegn på nært forestående fødsel, men har det sånn selv, litt mer enn 1 uke til termin:) Mer kvalm, urolig mage, "støl" i ryggen, bekkenet "svikter" litt når jeg er ute og rusler,mye "mensenverking", leggkramper vekselvis trøtt og oppspilt, orker ikke så mye mas/besøk/bråk osv... Men tenker vel at det er tegn på modning jeg da, er vel bare kroppene våre som "forbereder" seg:) Blir jo litt sliten og lei nå helt på tampen, men dere? Vi er snart i mål!!!! Hurra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå