moscha55 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Hei, jeg er på mitt første IVF forsøk og hadde innsett av 2 tre-delte forrige onsdag. Er i fin form, kjenner noe i brystene. Ble ganske lei meg etter neg test igår... men det er vel fortidlig... Skal ta blodprøve på mandag på Riksen. Håper de klistrer seg fast!!! Prøver å holde positve tanker flytende!!! Nyt kvelden og takk for at dette forumet finnes!!
Måne66 *gravid* Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jeg testet negativt fram til rugedag 12 og så positivt rugedag 14 (i dag) så fatt mot!
moscha55 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Flott!! Da skal jeg tenke på det!! Letter trykket å vite andres erfaringer. Syns du jeg skal teste før mandagen?
Måne66 *gravid* Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Jeg klarte ikke la være og endte opp med å svi av timesvis på nettet for å finne statistikker for sannsynligheten for ditt og datt (er i min 1. IVF). Så om du klarer så er det like greit å vente, det er jo ikke noe du kan gjøre til eller fra uansett :-)
moscha55 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Gralla!!! med din positive test!!!! FANTASTISK!!! Mener det, er sååååååå glad for deg! Ja, jeg venter til Risken daten.... sånn i ni-tiden mandagen... Herregud ikke helt god her og ser meg selv som en oppegående person ..., hehehe... må jo le litt og!! Sov godt da!!
Måne66 *gravid* Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Takk for det :-) Spennende dager for oss begge. Det er et sunnhetstegn å bli litt smårar oppi alt dette, det er jeg sikker på :-) Kjempelykketil mandag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå