Gå til innhold

Ordinær ul morgen!

lillelykkelig ♥ jenten min ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg sånn!! Er første gang jeg og samboeren min skal på ul noensinne, og vi er kjempe spent! Jeg er BOMBE sikker på at det er en gutt, så på en måte håper jeg at jeg blir overrasket, men det blir jeg nok uansett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til da! Nyt det alt dere bare kan! Det er helt fantastisk! Det vil vaere det herligste du noen gang har sett saa langt!

Fortell oss hvordan det har gaatt i morgen da :)

Skrevet

lykke til :))

vi skal på ul 14.des (det nermer seg!!) og vi er bombesikkre på at det er gutt også :) så dette blir spennende:)

Skrevet

Lykke til i dag, da! Husk å oppdatere oss etterpå!

Skrevet

Det ble nok en jente på meg:) Hun nektet visst å spre beina for oss sa jordmoren, men hun klarte å se etter 2 ganger:) Så da ble jeg veldig overrasket alikevell. Det var helt utrolig å se, skulle ønske jeg kunne dra og se på henne hver dag. Men vi fikk 8 bilder med oss, så de får vi leve på et par mnd til:) Terminen ble bare skubbet 3 dager tilbake også, så er super glad for det!

Skrevet

gratulere:) så koseli:)

hvorfor trodde du at du skulle få gutt? jeg er sikker på at jeg får gutt, pga samboeren min bare har brødre,og så har jeg ikke vært dårlig i det hele:) blir spennende!

lykke til vidre:))

Skrevet

Takk for det!:)

Jeg ble skikkelig sur etterpå fordi ingen av de mytene stemte jo på meg. Ble vel egentlig sur på meg selv fordi jeg trodde på de:p Men vet du hva, jeg var dårlig uke 6 og 7, og har ikke kjent en antydning til kvalme etter det.

Jeg trodde det ble gutt fordi det stod det i det kinesiske kartet, jeg var jo bare dårlig i 2 uker og ingenting mer. Min nevø på 5 år sa til min søster og min mor at han hadde drømt at jeg hadde en baby i magen lenge før jeg fortalte det til de. Små bare har visst en 6 sans men som de glemmer når de vokser til.. har jeg i hvert fall hørt.

En uke før jeg skulle på ul begynte han å snakke om babyen, og sa da "han".. han sa han hadde snakket med han, derfor visste han at det var en gutt. Meeeeeen, så lettlurt kan man være;)

Hehe, så ta alt med en klype salt;)

Skrevet

+ at jeg har kjent liv siden uke 14. Hun er helt vill, og kroppen er overalt hele tiden.. regnet med at kun gutter kunne være så ville:)

Skrevet

ja,man tror jo på disse «mytene» :)

jeg tror det blir gutt for jeg har ikke vært dårlig i det hele tatt! og har ikke merket noe til graviditeten enda, er nå 16+4! så er samboeren min 3 brødre! :) så blir spennende på ul om 2 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...