gulterkult Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Blir så irritert! Før var det jeg som måtte legge barnet om det var vanskelig, hadde jo pupp og "mammatriks". Nå er det omvendt! Plutselig går det SÅ lett når far tar oppgaven, men utrolig dårlig når jeg skal legge.... Frustrerende! Lukter barnet fortsatt pupp, eller vet den at jeg er litt mer ettergivende om det gråter osv? (Far er mer tålmodig...) Andre som har liknende erfaringer?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Frem te snuppa her var litt over 4mnd la jeg a.. Ammet a opp på soverommet før jeg la a.. Men så sluttet jeg med det,siden hu får nå grøt på kvelden og pupp etter på. Nå bytter vi på annen hver dag på og legge a.. Første dagen sambo sku legge a var det litt hyling og div.. Men etter det,ingen av oss har noe prob og legge a.. Hu er trøtt,god og mett..Legger a kl 20.00.
mammaløve Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Har et inntrykk av at det meste går litt lettere når ikke jeg er tilstede. Virker som om småen lukter pupp på mils avstand. I natt har jeg tenkt å ligge på sofaen, for å se om det hjelper på søvnkvaliteten til småen. Han våknet nemmlig bare tre ganger i løpet av natten da jeg lå på annet rom i går natt, kontra 10 ganger når jeg ligger i samme rom. Ellers mer klynk og klag så straks jeg nærmer meg. Kanskje vant til at jeg duller og koser og daller ved det minste ynk? Pappaen går heller ikke inn på soverommet for å "sjekke pulsen" hele tiden, så kanskje jeg rett og slett uforvarende plager småen ved å være mer hysterisk? I forhold til leggingen har jeg ikke så mye å tilføye, for den er det stort sett jeg som står for gitt, med mindre jeg har rømt huset når det skal skje. Men det går stort sett udramatisk for seg uansett. Det er senere på kvelden det blir action her i huset.
gulterkult Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 haha, vi er da ikke hysteriske om vi sjekker puls eller ligger med babycallen inntil øret gjennom natta? det er da dette berømte morsinstinktet, er det ikke? hehe. Eller om vi spretter opp for det minste knyst? Tenk om ungen må sove uten smokk noen timer, herregud! Da vi slang ungen på eget rom sov ALLE gjennom natten, det sier jo sitt. Kan din sove på eget rom da tro? eller er det litt tidlig føler du? Det var typen som bare tok avgjørelsen her i gården, en natt jeg sov på et annet rom. Ellers hadde vi vel sovet på samme rom ett års tid tenker jeg...jadda jadda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå