Lillemy89 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 jeg skal på kontroll til en vikar lege i morgen,siden min lege er sykemeldt. jeg vet ikke hvordan denne legen er. men jeg lurte på om det går ann å spør legen å sjekke ang åpning ? siden jeg har hatt slim med blod i, i hele dag. veldig mens muringer og tak i magen ( de har gitt seg nå ) slimproppen gikk for 5 dager siden. etter samtale med jordmor idag så mente hun det var noe på gang. men det har jo dabbet av så er bare murringer nå. men sjekker leger åpning på deg om du spør de ?
jlille Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 De kan jo utføre gyn. undersøkelse.. kanskje de kan sjekke åpning også..
Lillemy89 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 ja håper han gjør det i morgen. har jo gått rundt å være moden i 16 dager så han kan sjekke hvordan ting ligger litt ann
Lillemy89 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 hehe takk takk. da håper jeg legen gidder
:o) :o) :o) Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Tipper du ikke kommer deg til legen i morgen, for fødselen din starter i natt - heldiggris:) Lykke-lykke til! Når har du termin forresten?
Lillemy89 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 god morgen, og jeg har overlevd natten =P søvnen har det vært dårlig med. murringen har fortsatt.men det blir ikke noe mere. jeg har ikke termin før 4 januar. så long way to go men ykehuset vil ikke stoppe fødselen igjen nå. så vi får se =P
:o) :o) :o) Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Var sikker på den lille skulle komme i natt jeg.. hehe.. Jaja, lykke til hos legen i dag da! Og hold oss oppdatert;)
Lexi79 Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Jeg tviller på det at han vil sjekke åpning siden du er bare i uke 35(?) Kanskje han blir redd at han starter fødsel og det er for tidlig. Vil du at fødsel starte allerede? De sier at hver dag i magen er viktig for barnet og det er helt trygd etter uke 37. Jeg har termin 11 januar og jeg hadde litt mens murringer og var livsredd at det er noe på gang. Men jm sa at det er helt vannlig i andre svngerskap å få mer kynnere. Jeg hørte også at slimproppen kan gå noen uker før fødsel. Lykke til hos lege og håper at du holder deg gravid minst to uker til!
Lillemy89 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2010 selvfølgelig vil jeg for babyen sin del at han blir inne en god stund til. men kjenner at jeg gjerne kunne hatt han ut. men jeg tenker jo på babyen sitt beste.jeg har ligget rett ut på sofaen etter beskjed fra lege for å ikke fremprovosere noe. men nå er jeg ferdig hos legen. han sa at babyen var ut innen 14 dag med 99,9% sikkerhet. hehe så det var bare å vente å se som han sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå