Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Del Skrevet 25. november 2010 Hei. Har virkelig måtte vri hjernen for hva jeg bør gjøre nå.... Jeg og samboer har 1 barn på 1 1,5 år og vi bestemte oss for å prøve igjen. Vi har kunn brukt kondom etter 1 mann og til nå. Vi prøvde da 2 ganger uten kondom så ble jeg innkalt til intervju på drømmejobben. Da startet vi med kondom igjen siden jeg helst ikke ville bli gravid i ny jobb. Så noen dager etter dette fikk jeg jobben og jeg takket selvfølgelig ja. Jeg dro ned på fredag fordi jeg trodde vi skulle skrive kontrakt.... Men de forklarte meg att de desverre ikke hadde fått skrevet ut noen kontrakt da, men de skulle gjøre det da og sende meg den i posten så jeg hadde den på Mandag. Og vi ble enige da om att jeg skulle si opp på mandag i den andre jobben siden det var slutten på mnd og att jeg skulle få begynt i den nye jobben 1 feb. 2011. Jeg var så dum og sa opp den jobben og gjett hva!!! Det lå jo ingen kontrakt når jeg kom i postkassen på mandag Og ja jeg har ringt 100 ganger og sendt meld til de om de kan være så snill sende meg den kontrakten. Og ja de lover og lover! ca 1 uke etter jeg fikk jobben tok jeg selvfølgelig en graviditesttest og den var POSTITIV og jeg har fortsatt ingen kontrakt! Nå idag er jeg 8 uker på vei og nå hørte jeg fra noen andre att de hadde hørt rykter om att jeg var gravid..... Jeg har kunn sagt det til de nærmeste i familien pga att jeg har vært SÅ dårlig med kvalme og oppkast så folk skjønte det selv etterhvert. Men det er ingen av de som har noen kontakt med de på den nye jobben så jeg skjønner IKKE hvordan dette har kommet ut. Dessuten er jeg kunn 8 uker på vei og alt kan jo gå galt så jeg har jo ikke villet sagt noe der ennå. Syntes jo dette er tidlig.... Men det jeg lurer på nå er om de praktisk talt kan ta tilbake det de har sagt med att jeg har jobben siden jeg ikke har noen kontrakt? Jeg blir i så fall kjempe sint. De visste jeg var ung og har ett barn på 1 1,5 år og de visste jeg fortsatt var sammen med barnefaren. De burde jo vite att dette kunne skje i nærmeste fremtid. Og jeg skulle jo heller ALDRI stolt på de og sagt fra meg den jobben jeg hadde uten kontrakt. Dette var noe jeg stolte på de for pga att jeg ønsket jo hjelpe de så jeg kunne begynne så fort det lot seg gjøre. HJELP HJELP Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142605577-hjelp-jobb-og-gravid/
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Jeg ville bare si at jeg føler virkelig med deg. Har ikke noen erfaring med dette eller noen paragrafer å komme med, men jeg dytter litt på denne tråden. Håper virkelig det ordner seg for deg. <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142605577-hjelp-jobb-og-gravid/#findComment-142606237
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Del Skrevet 10. desember 2010 huff huff, du er omtrent i samme situasjon som jeg.... bare at jeg har sagt opp jobben min for klarte bare ikke mer der i det helvete og så ble jeg gravid...mot all forventing. Så fra Januar har jeg ikke jobb å gå til og blir vel vanskelig å få ny -siden jeg må jo rgne med at jeg er fremdeles gravid da - 3 mnd. på vei da. argh!!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142605577-hjelp-jobb-og-gravid/#findComment-142660734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå