Sola111 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Har en liten gutt på snart 8mnd. Han ble lagt på eget rom, og samtidig nattavvent for nesten 1 mnd siden. Problemet er bare at han fortsatt våkner opptil 4-5 ganger hver natt (!) Han bare ynker og sutrer i søvne helt til jeg eller mannen min står opp å gir han sutten. Han sovner så med en gang, og derfor tror jeg ikke han er ikke sulten, eller at det er noe annet som plager han. (Om vi ikke går inn å gir han sutten eskalerer sutringen til skriking til slutt og han våkner helt!) Noen råd??? Har bare såååå lyst å sove en HEL natt igjen! *drømmedrømme*
Celeste85 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg dytter for jeg har akkurat det samme problemet med min datter på 6,5 måned. Hun har sovet hele natta 1 gang siden hun ble født. Begynner å bli rimelig sliten:(
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 er kanskje ikke så mye trøst, men jeg har en datter på 2 år som fortsatt ikke sover natten gjennom,, kan hende en sjelden gang at hun sover til kl 06 men som oftest, våkner hun og kommer inn til oss eller vi må hente henne inn.. hun har det som heter natteskrekk,, er sjelden det er det som plager henne (da er det baluba) som oftest bare våkner hun..
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 det er på en måte ville frem til, var at misunner dere litt dersom det bare er å gå inn å gi smokken, men det går nok over etterhvert som de ikke blir så avhengig av den kanskje?
mamman til to gutter Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Vente til de blir større... Vi må fortsatt inn en gang i blant til vår 3åring, men det er på langt nær hver natt nå. De fleste babyer våkner på natta og sånn er det. Man kan ikke gjøre noe fra eller til. Dere får heller ta en natt hver med å stå opp, da får dere sove en hel natt hver, bare ikke samtidig.
Mrs Preggie Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Prøv dråper med grønn havre, fra helsekost. Kan være en god starthjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå