kinaputten Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Hurra, endelig har lille nissen tatt smokken! Sliter litt enda med å holde den leeeeenge inne om gangen, men for et fremskritt!! Han har et vanvittig sutte behov, så nå er jeg bare kjempeglad. Trodde aldri jeg skulle klare å få han til å ta den, men igår la jeg han i armkroken min og smokken ble på en måte holdt fast inne i munnen hans med armen/puppen min og plutselig fikk han teknikken og suttet i vei, hurra Har også måtte gå til innkjøp av en vugge idag, da han ikke liker stokke senga si så godt enda og nå har han lagt seg for kvelden og ligger og vugger søtt på soverommet og sutter på smokken Forhåpentligvis en god kombinasjon.
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Åååå så deilig! Jeg skulle ønske tutta mi tok smokk. Jeg prøvde i 5 mnd Men neida. Det er utrolig greit i enkelte situasjoner..
Lykkemin Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 så bra min lille prins vil ha den, men har ikke helt skjønt hvordan han skal holde på den enda så den ramler raskt ut..hehe.. hvor gammel er sønnen din?
kinaputten Skrevet 25. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2010 Han er akkurat 4 uker i dag wow, en hel mnd, hvor blir tiden av, er akkurat som igår jeg kom hjem fra sykehuset og akkurat 1 mnd siden sist jeg hadde en hel nattesøvn Har akkurat vært oppe og sjekket og da hadde smokken falt ut, men heldigvis våknet han ikke av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå