Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Vi leverte nettopp inn "juleliste" til barnehagen Våre barn skal gå følgende Lillejulaften: JA Julaften: Nei 3 juledag og dagen etterpå : JA Så fri onsdag, torsdag, og nyttårsaften på fredag.. Og mandagen etter. Dere?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jeg er sykemeldt og mannen er på jobb, så her skal ungene i barnehagen hver dag i hele romjula. Våre unger har mye fri fra barnehagen fordi om de har fulltidsplass, og denne jula er det bare nødt til å bli sånn.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Fri hele romjula. Siste dag før jul 22.des, også begynne han igjen 3.jan
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Gutten vår skal ha siste dag 22.desember og begynner igjen 3.januar. Tenker at det er fint for han også å ha ferie!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Hver dag selvfølgelig, og fulle dager. Betaler jo for palssen. Jeg skal på kafe eller kose meg hjemme. Litt kvalitetstid med gubben uten bråkete unger. Å så glad det finnes barenhager, så jeg slipper å aktivisere de små bøllene våre.... Blir jo helt utslitt!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Hun har fri lille julaften, julaften, tredje juledag og nyttårsaften.... Vi må jobbe i julen vi.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Halv dag lillejulaften, fri julaften og hele romjula
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Min må nok gå hele jula. Dvs Lillejulaften: Kanskje Julaften: Nei 3.juledag og resten av uka: Ja, utenom onsdag. Hadde vi hatt fri så hadde selvsagt barna også hatt det. Muligens kan de være litt hos mormor noen av dagene.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Datteren min skal ha fri fra 19.desember til over nyttår, hun skal reise på juleferie med pappaen sin...
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Må i bhg 3., 4., og 5. juledag. Må dessverre jobbe i mellomjula.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Haha, veldig morsomt. Eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Fri nei. Tullete du, Da skal vi hvertfall ha gjen pengene våre.... Kaster ikke penger ut av vinduet på den måten der.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #14 Skrevet 25. november 2010 Barna mine har siste dag i barnehagen 21, og begynner igjen mandagen etter nyttår. barnehagen har stengt lillejulaften.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 Fri hele romjulen selvfølgelig! Sparer alletid en uke ferie til jul, slik at fam.kan kose seg hjemme sammen! Fatter ikke andre som velger å sende de i bhg.. hva skal de egentlig med barn når de ikke klarer ha de hjemme i høytidene engang?!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #16 Skrevet 25. november 2010 Vet ikke enda. Jeg er uføretrygdet p.g.a. ME så det kommer an på formen min. Jeg jobber også litt så det kommer også an på hvilke dager jeg blir satt opp til å jobbe. Mannen skal jobbe hele romjulen regner jeg med, hvis ikke så skal barna selvfølgelig ha fri.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #17 Skrevet 25. november 2010 Sjerp deg. Det er jo derfor vi kan få barn. Andre kan passe dem for oss. Hadde jo aldri hatt barn om jeg måtte ta meg av dem selv. Makan.... De roter jo ut all julepynten og river ned juletreet. Jeg skal levere barna i barnehagen i pysjen og hjem og legge meg.... det fortjener jeg faktisk. Du vet ikke alt jeg sliter med. Er syk, kvalm, lat, feit, sliter med det meste faktisk...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #18 Skrevet 25. november 2010 huff da så trist 20.26:( kanskje du trenger å prate med noen? skal ikke være slik!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #19 Skrevet 25. november 2010 Vår sin skal ha ha ferie i over to uker denne jula, tar ferie 17 des og til og med 3 januar! Skal bli SÅ deilig !! Jeg jobber selv i barnehage og har ikke alltid muligheten til å ta ut så lenge ferie til vanlig, men denne jula har jeg spart ei ukes ferie og brukt noe avspasering og byttet dager. Kjæresten min har alltid fri romjula, så for oss kommer vi alltid til å ha sønnen vår og babyen som er på vei hjemme i romjula. Hadde ikke han hatt fri, så hadde jeg nok plassert barna hos besteforeldre. For jeg syns personlig at romjula er en hellig tid, da burde barna slippe barnehagen om de kan. Men må også føye til at det er kjempe koselig å være på jobb i barnehage denne perioden, da det er mindre barn, rolig å vi kan finne på langt mer enn når vi har store barnegrupper. Så for den som absolutt må sende barna i barnehagen, de lider virkelig ikke. Det er ekstra mye KOS når det er juletider i barnehagen:))
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 Fri fra 23 og hele romjulen. Er heldig som kan ta meg fri hver jul
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #21 Skrevet 25. november 2010 Så utrolig teit svar! Det finnes mange jobber og andre grunner til at visse barn må i bhg! I vårt tilfelle har både jeg og samboeren flyttet fra et annet land dette året og fått nye jobber = null ferie i år! Dessuten har jeg en jobb der vi faktisk ikke får lov å ta ut ferie i desember. Så, hva skal jeg gjøre? La være å få flere barn pga det?!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #22 Skrevet 25. november 2010 Hadde jeg eller pappan skulle jobbet så hadde vår vært nødt til å gå i bhg, men det sal vi ikke, så da er det en selfølge at han sal være hjemme med oss ! Gleder meg til kosetid sammens med han, bakedager å u name it ) Jeg hadde aldri orka å fått unger hvis jeg hadde vært for lat til å ta meg av de. Hva er det med evneveike kvinnfolk da.... Gå få deg lykkepiller og en slanke diet, kanskje en sykolog, hvis du har det så jævlig.. Slutt å syt og sett mer pris på unga dine du 20:34, du er ikke den eneste i verden med problemer vettu..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #23 Skrevet 25. november 2010 Datteren min må dessverre i bhg alle dagene i romjulen, da både far og jeg må jobbe. Men det blir korte dager ettersom far begynner på jobb kl 1430 og jeg er ferdig på jobb kl 1600 (så blir litt trist jul ettersom han har senvakt hele romjulen, jeg ser han jo ikke før nyttårsaften igjen!). Forhåpentligvis kan hun være hos besteforeldre sine en eller to av dagene, men ellers blir det dessverre bhg. Men blir litt lengre nyttårshelg da bhg har planleggingsdag 3. og 4. januar.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 25. november 2010 #24 Skrevet 25. november 2010 Eldstegutten vår på 3 skal være hjemme hele romjulen:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #25 Skrevet 25. november 2010 20:41 !! Hva var så teit ???? Jeg sa HVIS vi skulle JOBBE så MÅTTTE ungen i bhg, men det skal vi IKKE.. Refererte til andre sutrehøner som skulle ut å kose seg eller sove jeg, mens de stuker bort unga i bhg i en høytid når de selv er hjemme.. Så hva tyter du over da egentlig ?? Dere måtte jobba, så hva faan er problemet ditt ? Teiteste svaret var ditt, som ikke vet hva du svarer på engang, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå