Gå til innhold

Tran eller D-vitamin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt D-vitamin til nå,7mnd, men burde vi begynne med tran?

Er det bedre?

Hva gjør dere?

Jeg kommer til å glemme å gi det daglig uansett, men skal skjerpe meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Vi begynte med tran og gikk over til d-dråper, men vi har begynt med tran igjen nå og nå bare sluker han det! Så jeg mener at så lenge ungen trives med det er det det beste å gi, fordi ungen da får i seg omega 3. Du kan jo gi begge deler sånn omhverandre og.

Skrevet

skulle nok begynt med tran først, så ungen bare godtok smaken, men orket ikke å styre med det midt i ammegreiene.

Men det finns vel noen med litt bedre smak, eller gir dere "rein" tran?

Skrevet

Han får tran. Det er nok det beste,inneholder omega 3 som du ikke får i d-vitaminer.

Jeg gir ren tran som stinker, ja.. Hehe..

Han får alltid tran før kveldsbadet, dette for å unngå søl på klær. Så han ligger naken på stellebordet før han skal bades/dusjes. Gir enten med sprøyte eller spiseskjee. :) Funker kjempefint.

Og skulle du være så uheldig å få tran på tøyet, så har du i litt eddik sammen med vaskepulveret. Det fjerner lukt fra tøyet. :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg gir ren tran. Du kan jo prøve noen dager? Litt grimase er det vel i starten uansett. Og hvis det ikke er noen sukse, så finnes det vel alltids en eller annen bestemor som vil ha restene! ;-) For min egen del holder jeg meg til trankapsler! :-)

Skrevet

blæææ...dette med flekker og lukt i tøyet hadde jo ikke jeg akkurat tenkt på da, hehe.

nå fikk jeg skikkelig lyst til å kjøpe inn ekkel tran!

Skrevet

Jeg gir D-vitamin, av egoistiske grunner. Orker ikke lukta av tran. Jeg spiser ikke fisk og ville aldri funnet på å ta tran (tar omega-3) og da vil jeg ikke gi vesla det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...