Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Tips til øvelser her: http://treningslaila.blogg.no/1282676737_forslag_til_styrkevel.html
**Lykke** Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Har kjøpt 6 timer med personlig trener jeg Så er jeg helt sikker på at jeg forebygger bekkenløsning istedenfor og foråsake det
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Puh! Kom nettopp inn døra etter en heseblesende time med total step og styrke på Elixia! Deilig! Er gravid med nr 3, og har ikke trent i de forrige svangerskapene. Har også slitt med tidlig bekkenløsning. Nå er jeg sprek som bare det, og bekkenet er tipp topp! All ære til treningen, det er jeg overbevist om! )
TiNi88 Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Jeg er omsider i gang med spinning igjenn Annenhver dag med 45min moderat trening! Det sies at vi får lettere fødsel og det er lettere å komme seg etter svangerskapet (: Sykkel er bedre en jogging da det er mindre press på bekkenet! God trening damer
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg er syyyt misunnelig på dere alle, jeg vil og trene!!! Overgangen fra daglig hard trening før svangerskap, til bekkenløsning og null trening, null jobb og null fysisk aktivitet - Den er beintøff og faktisk litt deprimerende!! Jeg savner virkelig å trene så svetten renner, føle at man virkelig bruker kroppen og den gode følelsen man har etterpå! Ett lite hjertesukk fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå