Canari Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Blir mindre og mindre melk her (han vil nesten aldri ha mere, og når han først tar pupp, er det jo nesten ikke noe der), så tenkte jeg kanskje kunne prøve det da. Men aner ikke hvor man får kjøpt slik te.
Lise* Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Hei! Amme-te fungere bra for meg. I tillegg til mer melk ble småen kvitt noen av luftproblemene. I tillegg til å drikke amme-te, pumpet jeg meg noen dager - det hjalp veldig på produksjonen!
Canari Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Tusen takk for tips, for jeg lurer på om det er pga mye luftplager han kvier seg for å die (gulper alltid mye av pupp, og fæle raper, ikke av annen mat)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 apotekhjem.no Der bestilte jeg ammete og den var mye billigere enn der jeg har sjekket tidligere hvertfall
MillaLilla Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Har han godt tak på puppen når du ammer? Feil sugetak kan føre til at det kommer mye luft ned i magen, og det går an å rette på (dytt lett borti kinnet hans så refleksen til å åpne munnen utløses og "dytt" puppen godt inn i munnen, slik at han suger med munnen så vidåpen som mulig). Ellers mange gode råd på ammehjelpen.no.
Gjest Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Billigste er fra Smart club faktisk, Helios, har ikke merket noen kvalitetsforskjell mellom den og weleda (?) eller den fra apoteket, tror også at det er mer i den! Står på helsekost avdelingen der med de andre te'ene (men har hendt å være utsolgt, jeg tok alle de hadde sist jeg var der f.eks)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå