Gå til innhold

Når er det vanlig med tidlig ul etter å ha mistet i forrige sv.skap?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter at jeg mistet i uke 22 i vinter så fikk jeg beskjed om en ul i uke 8 ved neste svangerskap. men vi må igjennom IVF så da har man automatisk en ul i ca uke 7. Men jeg hadde en SA i uke 6, så det rakk vi jo ikke.

Men nå er jeg i uke 17 + 3, og har hatt en ul i uke 6 + 0, 7 + 5, og 13 + 2.

Fikk noen ekstra pga blødninger..

Men jeg syns uke 10 høres bra ut.. Da er du såpass langt at de får sett at hjertet fungerer som det skal.. :) masse lykke til :)

• 1 måned senere...

Utrolig kjipt å miste når du er 15 uker på vei.. Æ mista selv i sommer og var 13-14 uker på vei.

Er gravid igjen i uke 14+5 :) Fikk time til ul 21 feb å det syntes æ æ litt sent. Men er det ikke vanlig å gå til ul mellom uke 16-19??

Du fikk sikkert time tidlig siden du mistet forrige gang ?

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nå skjedde noe her... Prøver igjen.

Såvidt jeg vet er det mye å se på hjerte og hjerne fra uke 10, så sånn sett skulle du få mange svar da :-) Det skjer mye med nervesystem og indre organer i løpet av uke 9, så man vet mye når man har kommet seg igjennom den.

Lykke til :)

• 5 måneder senere...

Jeg fødte i uke 21 forrige gang, da fødsel plutselig satt i gang av seg selv..og den nydelige engelen vår var allerede død :( Nå er jeg gravid igjen, uke 5 ca. Spent på hvordan det blir denne gangen med kontroller osv..(gruer meg litt også for dette svangerskapet her kjenner jeg...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...