Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på noe søtt hele tiden!! Bare MÅ ha (minst) en sjokolade hver dag, og innser at dette ikke lover bra i forhold til gode forsetter om å gå ned i vekt etter svangerskapet! Er det flere som har det som meg, og kan dette ha noe med amming å gjøre (det hadde i så fall vært en fin unnskyldning!)?

Eller kanskje det bare er fordi det er mørk novembermåned ute, og jeg har tatt keisersnitt for 14 dager siden og foreløpig ikke har kommet meg ut på mer enn en eneste liten trilletur?;-)

For å si det sånn; jeg håper ikke baby reagerer på sjokolade, for da ligger jeg tynt an!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg var sånn fra 2. - 4.mnd etter fødselen. Nå er det 5 mnd og det har heldigvis roet seg ned!

Skrevet

Jeg har sjokomelk i puppene tror jeg- 2 mnd etter fødsel og enormt søtsug fortsatt... Nå er det full skjerpings den neste måneden, hvis ikke er det nok ingen av plaggene mine som kommer til å passe etter juleferien er jeg redd :P

Skrevet

Jeg har det også slik, men det går i perioder. Nå er min 8 måneder snart og har begynt med fast føde, men jeg husker i begynnelsen så spiste jeg fint en hel plate med melkesjokolade om dagen..

Det har nok noe med amminga å gjøre.. :) Jeg prøvde å spise banan, og andre litt sunnere ting.. men det var bare sjokoladen som fjernet suget :-(

Skrevet

Det virket som om min gutt fikk mageknip når jeg spiste sjokolade, så har holdt meg vekke fra søtsakene i 8 uker!! Men den siste uka har jeg ikke klart å la være, og heldigvis reagerer ikke lille gutt på det... Så da spiser jeg jo bare mer sjokolade :-S

Har også en plan om å gå raskt ned de ekstra kiloene som henger igjen etter fødsel, men er vell litt vanskeligere nå når jula nærmer seg, og alt godt som følger med der...

Skrevet

Godt vi er flere! ;-)

Lurer litt på om jeg skal gi meg selv litt slakk frem til jul (da er det jo så mange fristelser uansett..), og heller sette inn støtet fra og med januar...?

He-he, hører selv at dette ble helt feil strategi...men får satse på at ammingen hindrer meg i å nå de virkelig store vekthøyder! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...