Gå til innhold

Når skal vi legge ungene på magen på gulvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 8 uker. Kanskje jeg skulle lagt henne på gulvet på magen så hun får utfolde seg på et teppe? Jeg har ikke gjort det, tenker at hun sikkert slår hodet i gulvet.. Vet ikke jeg.. er helt ny i dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min fikk ligge på magen helt fra starten, på min mage, på stellebordet og på treningsmatte med teppe over. litt hver dag:) legger du henne mykt skal det noe til at de slår seg i den alderen. lykke til

Skrevet

La henne på gulvet, på mage, første dag vi var hjemme fra sykehuset. Hun lå ikke så lenge av gangen, men jeg la henne litt på mage hver dag.

Du kan trygt legge henne på mage på gulvet, men ta henne opp når hun blir lei og pass på at hun ikke ligger for lenge. Legg henne heller ned flere gang om dagen slik at hun venner seg til å ligge på magen og får trent opp nakken

Skrevet

Begynn med en gang du, dette er jo noe de helst skal gjøre litt hver dag helt fra fødselen av, for å trene nakken sin =) Min ruller mye når hun ligger på magen, dvs vipper over til ryggleie igjen ganske ofte, men så lenge hun ligger på en treningsmatte/ mykt teppe el lign går det helt fint=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...