Sommerbebiss Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Lillegutt er snart 3 mnd. Når jeg gir han morsmelkerstatning, så gulper han veldig mye! Jeg vil heller si at han spyr det ut igjen! Det virker som det kommer mer ut, enn det han har drukket av morsmelkerstatningen.. Jeg har begynt i 50% arbeid, så det er veldig tungt for meg å måtte amme hver 3. time, i stede for at han kan få en flaske med morsmelkerstatning, og jeg kan jobbe hele dagen. I tillegg til at jeg skal i bursdag, og da kunne jeg tenkt meg et vinglass. Jeg prøver å pompe meg så mye som mulig, men morsmelka rekker ikke til alle måltidene han skal ha mens jeg er på jobb.. Noen tips til hva jeg kan gjøre??
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Prøvd et annet merke? mine har gulpa a nan og småfolk men ikke av hipp og collett
Sommerbebiss Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg har prøvd med nan og collett, han reagerte like dårlig på begge. Men får bare prøve videre;) Kanskje prøve å ha litt mm oppi:)
blomstre Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Går det greit hvis det er morsmelk på flasken, eller er det flaskingen som er problemet?
Sommerbebiss Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Ja, det går helt fint når det er morsmelk på flaska.. Det er MME som er problemet.. Litt fortvilende i grunn..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Samme problemet her. Han HATER mme, men mm på flaske går helt greit. Har liksom ikke SÅ mye melk til overs at jeg kan pumpe og lagre, så det er ganske dumt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå