June&Lillemor Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Skal man forholde seg til den man regner ut selv, eller ultralydtermin?
J -76 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Er vell vanlig å forholde seg til ultralyd terminen, det gjør i værtfall jeg.
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Ultralydterminen følger jeg ihvertfall.. Er vel den som er mest riktig, men hos meg skilte det ikke så mange dagene samme hvilke termin jeg går etter.
**Lykke** Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 For meg var det bare en dag i forskjell, men det blir riktig og forholde seg til ul termin, rett og slett fordi det er det helsevesenet gjør, de godtar fks ikke at du er på overtid så lenge det ikke er ifølge ul termin... Så jeg hadde forholdt meg til den
sahrah Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Ja den terminen du får på ordinær ul, har du hatt ul før det, det hadde jeg, blir det den på ordinære som teller for det. Det er den helsevesnet går etter så det er den du må bruke når du har vært på den ordinære. De skriver heller ikke termindatoen din på helsekortet før man er på den ordinære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå