håpefull *er mamma* Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Lurer ;-) Hadde vært spennende og hørt.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Hei:-) Jeg har opplevd rugetidene på 2 forskjellige måter. Ved første ivf og ved 2 fryseforsøk har jeg hatt 0 symptomer. Ble gravid ved ivf men ikke frys. Denne gangen (ivf) har jeg hatt alle slags symptomer og er altså gravid. Så ser ikke noe mønster hos meg hvertfall..hehe. Lykke til med ruging og testing!!!
MK73 Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Nope, begge gangene var den eneste forskjellen (fra alle gangene det ikke gikk) at mensen ikke kom og det ble positiv test. Ellers har "symptomer" variert mellom alle forsøkene, uavhengig av resultat. Lykke til!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Ømme pupper! På mine 2 pos. forsøk (det første endte i tidlig SA) var ømme pupper et sikkert tegn. Dvs. jeg får alltid ømme pupper av EL-sprøyta, men ved neg. forsøk ble de normale igjen ca. 10 dager etter uttak. Ved pos. forsøk holdt de seg ømme helt til pos. test - og i ukene etter det.
håpefull *er mamma* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 Takk for svar dere :-) Regnet med at det ville være litt ulike erfaringer. Hva med livmortappen deres? Har dere noen erfaring ift hvordan den føles i rugetiden, når dere er gravide? På dette og forrige forsøket har jeg brukt og bruker Progestankapsler, og da blir det jo til at man får kjent på tappen tre ganger om dagen. På forrige forsøk syntes jeg at den var ganske lavt nede i livmoren, og tenkte da at jeg ikke kunne være gravid pga det. Ellers så alt lovende ut. Ble ikke gravid på det forsøket. Blir spennende å kjenne hvordan den utvikler seg nå. Er bare på rd 1 ;-)
Håpefull38 Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg har hatt murringer før, men da jeg ble gravid var det voldsomt med murringer fra dag 9-10. Var litt annerledes enn tidligere, og jeg skjønte at det var noe på gang. Våknet til og med på natta på dag 10 for det var så mye strekkinger i livmora, så jeg klarte ikke å vente lengre enn til dag 11 før jeg testet. Livmortappen var helt flat. Kjente den nesten ikke. Hadde ikke vært slik tidligere. Lykke til!
Håpefull38 Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 .... og puppene var også ømme hele tiden!
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Hadde ingen symptomer annet enn at jeg frøs i 2 dager. Kjentes som frost inni kroppen, ellers null symptomer. Tok cyclogest piller, og kjente da naturlig på livmortappen 2 ganger for dagen. Den var alltid langt nede i skjeden, så trodde ikke jeg var gravid da, men det var jeg Har kjent livmortappen helt til uke 12 da jeg sluttet med pillene, så min var lavt nede lenge.
håpefull *er mamma* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2010 Takker ;-) Håper det går bra med deg, håpefull38 ;-) Blir det noe nytt forsøk på deg. Syntes det var så innmari trist at du mistet når du hadde kommet såpass langt. Hadde liksom troen på deg og ditt forsøk da. Lykke til og klem!!!! Godt å høre om livmortappen din loop ;-) Jeg går liksom nå og håper at min skal trekke seg mer opp denne gangen, hvis jeg er gravid, for da er det ihvertfall en ting jeg kan merke er anderledes denne gangen. Men den kan jo sikkert trekke seg opp om man ikke er gravid også, så dette blir man aldri klok på ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå