Gå til innhold

Hvor mye har drer lagt på dere? uke 17+5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

12 + 4 og minus 7 kg. Men har nok å ta av, så det gjør sikkert ikke noe. Forrige gang begynte jeg ikke å legge på meg før i 3. trimester, satser på at det blir sånn denne gangen også. (men gikk opp nok og vel så det de siste ukene altså!)

Annonse

Uff, altfor mye :( Tror det ligger mellom 5-7 kg og er 20 uker på vei (!).. Vekta har likevel jevnet seg utover, men man ser helt tydelig at brystene kan påta seg mye av skylden - de har eksplodert i størrelse til nå! Gruer meg litt til melka kommer for fullt, kommer til å se ut som Pamela Andersson :-P

Så lite mange av dere har lagt på dere, ble litt overrasket over det. Jeg har lagt på meg 10 kg og er 25 uker på vei. Jeg veide litt lite når jeg ble gravid så det er bare bra, men håper ikke på 10 kg til, det blir vel litt drøyt:)

Jeg er 19 uker, og hadde lagt på meg 2,5 kg sist jeg var på sv.skapskontr. Men med omgangssyke siden torsdag, har jeg gått ned 1,5. Har fortsatt ingen matlyst, men presser i meg bittelitt om gangen. Huff, dakars baby. Håper h*n har det bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...