ønsker * magetroll <3 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 ser dere noe ang. graviditet på meg? 210488 på forhand takk
SecretFlower* Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Ta dette med en stor klype salt da:) Jeg lurer på om du kan bli det i desember jeg, om du ikke selv ønsker å utsette det litt. Føler liksom det står litt på hva du selv ønsker, at du innerst inne tenker at du ikke er klar? Men jeg tror at innen mars vil du være gravid:) Forresten, er du veeldig glad i cola? føler kanskje du skal dempe inntaket litt, og muligens stumpe røyken om du røyker. Vet ikke om det er helt på jordet, men ville bare skrive det likevel:) En jente tror jeg du vil få. Vil du se tilbake? Lurer på om du ser kjønnet på den lille i magen min? og kanskje du ser noe ang svangerskapet? f:240288 termin 31.07.10 Takk på forhånd
SecretFlower* Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 mente selvfølgelig termin: 31.07. 2011
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 ser ut som en jente i magen din kommer til å ga ganske så bra, litt kvalme å vondt i ryggen kanskje.. ja, skal stompe røyken!! men cola er ikke så gale, heller fanta
SecretFlower* Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Takk for svar:) Kan tyde på kvalme her ja:P Begynner å kjenne det litt allerede, er bare uke 5:P Ryggen kan nok og stemme, men har heldigvis ikke merket noe enda, har litt problemer med den av og til;) Takk for svar, og lykke til med røykslutt:)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 takktakk skal være fliink å slutte hehe, kjenner til det med ryggen!! jeg hadde vondt i ryggen allerede i uke 5 sist! mista i uke 9 da.. men det var pga plager jeg hadde i fra før av! anbefaler osteopat faanstastiske behandlinger
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2010 np deili å få tips som kan hjelpe mot plager, er kjeedelig å gå sykmeldt når en er gravid.. da går ting myyye saktere
Skyfrihimmel Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Tror du kan "bestemme" litt når du vil bli gravid Men innen 1-2 mnd. Har du barnn fra før? fikk opp både gutt å jente,men tror kanskejde blir gutt denne gangen! Lykke til. Kan du se hva du får opp på meg? ang graviditet, kjønn? evt jobb utdanning? min dato 30/04/82 Takktakkk
ønsker * magetroll <3 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2010 har blitt spådd at første fødte blir gutt før så satser på at den sitter vil aller helst ha baby i magen nå jeg!! hehe ser at du har lyst til videre utdanne/eller ta en ny utdanning? men det blir ikke med det første siden det vil komme to barn på rappen får ikke opp graviditet før rundt april 2011. og at det vil bli to jenter på deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå