JustDoit Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Er fortsatt kvalm, er i uke 15. Har nå kjøpt seaband, for å se om DET hjelper. Håpe,håpe..
Fleur Delacour Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jepp, dei funka på meg. Eg var kvalm i veke 7-9 ca, og så litt småkvalm innimellom utover til ca veke 13. Eg var aldri så kvalm at eg kasta opp, då.
Roselille Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Det funket ikke på meg, men håper det funker for deg..lykke til=)
Mai11Mamma Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Funka veldig godt på meg i flere uker helt til jeg hadde brukt det så mye at strikket ble slakt. Men jeg kan fortsatt bruke det, og hvis kvalmen blir ekstra ille kan jeg be noen om å klemme litt der kulene sitter. Hvis du ikker merker virkning, så ikke gi opp før du har prøvd å flytte litt på kulene. De må treffe rett på begge armer for at det skal funke. Er så glad for at jeg fant ut at jeg skulle prøve seaband. Hadde nok ikke klart å fungere normalt i ukene 8-13 om jeg ikke hadde hatt det! Håper det funker for deg også!
Gjest Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 nei tror det bare er tull. Funket ikke på meg og ikke på mine to venninner heller.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg har hatt kjempestor hjelp av dem! MEN de må treffe på begge punktene! Lykke til!
Mia2011 Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Ja de hjelper, men må som nevnt over treffe eksakt på begge håndleddene, det kan ta noen dager å finne akkurat det punktet hvis man er usikker God bedring
Fleur Delacour Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Niks, det er ikkje tull - men det funker ikkje på alle. Eg har brukt akupressurpunktet for kvalme i mange år, mot bilsjuke, og det funker. Men som sagt - ikkje for alle.
mamman til lykke Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 eg klarte ikke spise på flere uker i bjunnelse av svangerskapet pga kvalme, men seaband hjalp meg:) bare huske å plassere di rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå