cecdrm Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Var på kontroll på sykehuset idag, og skal bli satt igang i morgen. Er så glad for at de hadde mulighet til det før helgen. Tanken på å gå å vente helt til uka var ikke mye moro.... Så iløpet av helgen tenker jeg at Oliver ser dagens lys Vi gleder oss Lykke til alle andre som fortsatt venter på lille prinsen eller prinsessen.
Lillemy89 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 så heldig du er forstår godt at dere gleder dere masse nå. dere må ha masse lykke til, og kos dere masse når Oliver er kommet til verden
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Oioi Masse lykke til i morgen! Snart har dere lille prinsen hos dere
cecdrm Skrevet 25. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2010 Takk Takk. Glemte å skrive at terminen min er i morgen, så er happy jeg slapp overtid
Puppemamma Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 åh! lucky you misunnelig merker jeg!! lykke til
nr 4 i magen på overtid Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Så spennende:) Masse masse lykke til:) Håper dere får en fin opplevelse! Snart har du nurket i armene dine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå