√v^√v^√♥ Jente 08 Spire 11 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 I min familie har alle med flere barn fått begge kjønn. Mens på min manns side har alle kun fått det ene kjønnet. Nå venter broren hans gutt nr 2. Vi har en jente fra før. Håper jo at vi kansje kunne fått en gutt denne gangen men med alt dette så ser det ikke lovende ut. Det er nesten så de forventer at det er ei jente til. Håper vi kan bli de første i den familien som klarer å få ett av hvert kjønn. noen flere som har det slik?
Happy87 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Så artig... Er bare innom å kikker fra bli gravid, men har en veldig morsom situasjon selv.. På min side er jeg første av søskna som prøver på barn, men på hans side er han yngstemann og eneste som ikke har barn.. Han er onkel til 12barn, og ALLE ER JENTER!!! Hadde vært så moro å få gutt.. Svigerfar lurer fælt på om han noengang kommer til å bli bestefar til en gutt.. Blir spennende å se.. Må først klare å bli gravid da:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå