Gjest Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Skulle på kontroll i dag ( var i utgangspunktet 13+3), men ble sendt på sykehuset da fastlegen ikke kunne finne fosteret eller fosterlyd på UL. Var mistanke om en MA, men på sykehuset kunne vi se ett friskt lite foster som kun var 9+3 Så den dramatiske dagen gikk godt, hjertet lettet med 1000 kg når alt viste seg å være bra! Ikke så rart vi ikke kunne se noe på det enkle UL apparatet på legekontoret allikevel da Men fikk ett bilde av lillegull, og må nok smøre meg med 5 uker lengre ventetid enn anntatt, men når enden er god er allting godt Tok blodprøve i uke 6 (som vi trodde var 9/10), hadde HCG på 41 000, var nok det som tullet bort legen som satte første termin.. Så nå er jeg tilbake i 1.tri
katrineev Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 for en dag du må ha hatt.. men så bra den endte bra var du ikek sikker på siste mens da eller siden det ble så feil i utregninga?
Gjest Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Ja min siste mens var så merkelig, uten menssmerter å varte kun 2,5 dag.. så vi lurte på om det var en såkalt spotting (fosteret som fester seg)... og så har jeg høyere HCG enn normalt, så det var ikke så godt å si... Ble gravid uplanlagt og på p-piller, så vi hadde ingen aning i grunn
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Oida. Litt mer dramatikk enn en ønsker seg det der, men du og du så godt at alt var vel )) Heller 5 uker satt tilbake enn å måtte begynne helt på nytt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå