lavendelblomst Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg har kjæreste som er utrolig god og snill, men jeg har også to barn, ene er 4 år, og minste er 1 år, traff den nye kjæresten mens jeg gikk gravid. Også lurer jeg på om det er slemt av meg å si at jeg ikke ønsker flere barn etter at hun minste har fyllt 6 år, dvs om 5 år. Det betyr også at hun må bli gravid innen ca 4-4 1/2 år. Til mitt forsvar så har jeg vært mamma siden jeg var 17 år. Jeg ønker heller ikke å gå gravid. Aldri, igjen.
Eleutheria Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det spørs da veldig på kjæresten din? Om hun har sterkt behov for å få både et og to barn selv burde hun rekke det fint, men jeg syns det virker litt merkelig å gi henne en tidsfrist ...
lavendelblomst Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2010 Fordi jeg allerede har en sønn som er fire, snart fem. Jeg har to søstre som er 12 og 14 år yngre enn meg, og det er ikke så artig å få en bror/søster når man er så gammel. Også orker jeg ikke å begynne med små barn igjen når jeg begynner å bli gammel. Jeg vil ikke at hele mitt voksne liv skal handle om småbarn. Vet det er ogoistisk, men alikevel så er 5 år ganske lenge.
Ugla er mamma! Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Synes egentlig ikke dette er spesielt rart jeg.. Det handler jo om hva man ønsker for den familien man allerede har. Jeg håper dere får snakket om det ganske snart, så få hun tid til å omstille seg.. Og ja..jeg synes også 5 år er ganske lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå