Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 I dag satte de tilbake et egg hos meg. Av de tre eggene var dette det beste og det andre ble fryst, det tredje lot seg ikke fryse. Så det jeg lurer på er om jeg da har rugedag 1 i dag? Hører til på Ullevål. Reger man termin ut i fra dagen man beg å sette puregon? Hun sa noe om det, hvis jeg ikke forsto feil. Så da er det bare å la dagene gå sin gang. Så fikk jeg ikke med meg rakfisken i år da, men men noe må man ofre;0) Noe spes jeg bør beg med av vitaminer? Tar omega3 og folat.
håpefull *er mamma* Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Så flott med innsett :-) Du er nok ikke på rd 1 før i morgen. Jeg ligger en dag foran deg jeg da, så det blir hyggelig å følge hverandre. Terminutregning har jeg ikke noen greie på. Man må nok først få konstatert graviditeten og ha vært på ul. Jeg tar den vitaminmiksen som man kjøper på apoteket, som man kan ta fra man planlegger graviditet og fram tom 1. trimester. Da får du i deg alt du trenger. Lykke til
AS-81 Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 gratulerer med innsett:) lykke til videre:)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2010 Takk takk! I natt fikk jeg ikke sove for jeg var så sinnsykt urolig. Hadde bare negative tanker. Merker jeg beg å bli litt redd igjen. Fra å være helt på topp i går og så falle langt ned igjen idag.
håpefull *er mamma* Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Håper du klarer å slappe bedre av etterhvert, og kommer deg ovenpå igjen. Er så ubehagelig å kjenne på den uroen ;-S Ingen tvil om at man er i berg og dalbane når man driver med prøverør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå